• Kontakt
  • Biuro prasowe
  • TNS Global

logo

  • Home
  • Kim jesteśmy
  • Co robimy
  • Dołącz do nas
  • Newsletter
  • Archiwum raportów społecznych

    Najnowsze raporty społeczne Kantar Public
    oraz archiwalne raporty TNS OBOP i TNS Pentor
    w jednym miejscu.

    bieqre3r

Kantar Consumer Index. Listopad 2019

10 grudnia 2019

Tagi: nastroje; TNS Consumer Index; Kantar Consumer Index

Kantar w każdym miesiącu bada nastroje ekonomiczne Polaków. Takie badanie przeprowadzono także w listopadzie. Respondentów zapytano o opinie na temat sytuacji ekonomicznej kraju oraz gospodarstw domowych. W komunikacie zaprezentowane zostały Czytaj dalej …

Nastroje społeczne Polaków. Listopad 2019

28 listopada 2019

Tagi: bezrobocie; nastroje; stan gospodarki; sytuacja materialna

W listopadzie 2019 roku Kantar przeprowadził badanie nastrojów społecznych. Polacy zostali zapytani o opinię na temat kierunku biegu spraw w naszym kraju, ocenę stanu polskiej gospodarki i prognozę zmian sytuacji materialnej ludności w ciągu najbliższych Czytaj dalej …

Ocena działalności rządu, premiera i prezydenta. Listopad 2019

27 listopada 2019

Tagi: premier; prezydent; rząd

W drugiej połowie listopada 2019 roku Kantar przeprowadził cykliczny sondaż, w którym badani poproszeni zostali o ocenę pracy rządu, premiera Mateusza Morawieckiego oraz prezydenta Andrzeja Dudy. W raporcie opisane są najnowsze wyniki oraz ich porównanie Czytaj dalej …

Preferencje partyjne Polaków.Listopad 2019

26 listopada 2019

Tagi: frekwencja; wybory

W drugiej połowie listopada 2019 roku Kantar w comiesięcznym badaniu Omnibus, prowadzonym techniką wywiadów bezpośrednich w domach respondentów, zapytał Polaków o ewentualną gotowość uczestnictwa w wyborach do Sejmu, a także o sposób Czytaj dalej …

Zwycięzcy i pokonani wyborów parlamentarnych 2019. Październik 2019

21 listopada 2019

Tagi: wybory; zaufanie

Wybory parlamentarne już za nami, emocje opadły, a nowy rząd rozpoczął swoją kadencję. Czas więc na podsumowania pod kątem zadowolenia polskiego społeczeństwa z tego, jak ukształtowała się scena polityczna w Polsce po wyborach. Która partia, ich zdaniem, Czytaj dalej …

Kantar Consumer Index. Październik 2019

12 listopada 2019

Tagi: nastroje; TNS Consumer Index; Kantar Consumer Index

Kantar w każdym miesiącu bada nastroje ekonomiczne Polaków. Takie badanie przeprowadzono także w październiku. Respondentów zapytano o opinie na temat sytuacji ekonomicznej kraju oraz gospodarstw domowych. W komunikacie zaprezentowane zostały Czytaj dalej …

Nastroje społeczne Polaków. Październik 2019

8 listopada 2019

Tagi: bezrobocie; nastroje; stan gospodarki; sytuacja materialna

W październiku 2019 roku Kantar przeprowadził badanie nastrojów społecznych. Polacy zostali zapytani o opinię na temat kierunku biegu spraw w naszym kraju, ocenę stanu polskiej gospodarki i prognozę zmian sytuacji materialnej ludności w ciągu najbliższych Czytaj dalej …

Ocena działalności rządu, premiera i prezydenta. Październik 2019

31 października 2019

Tagi: premier; prezydent; rząd

W drugiej połowie października 2019 roku Kantar przeprowadził cykliczny sondaż, w którym respondenci ocenili pracę rządu, premiera Mateusza Morawieckiego oraz prezydenta Andrzeja Dudy. W raporcie opisane są najnowsze wyniki oraz ich porównanie z Czytaj dalej …

lub:

Jak to działa?

Raporty społeczne opublikowane w ciągu ostatnich 60 dni dostępne są za opłatą. Raporty społeczne starsze dostępne są bezpłatnie, w usłudze “udostępnij aby pobrać”.

Dowiedz się więcej

  • Tagi:

    bezpieczeństwo bezrobocie bezrobocie; nastroje; stan gospodarki; sytuacja materialna dobroczynność dzieci emerytury euro frekwencja frekwencja; wybory jedzenie kobiety mężczyźni młodzi nastroje nastroje; TNS Consumer Index nastroje; TNS Consumer Index; Kantar Consumer Index obowiązki domowe obyczaje organizacje Parlament Europejski partie pieniądze polityka praca preferencje partyjne premier premier; prezydent; rząd prezydent reforma regulacje prawne reklama rodzina rząd stan gospodarki style życia sytuacja materialna szczęście terroryzm TNS Consumer Index Unia Europejska wybory wydarzenia historyczne zakupy zdrowie święta

Zespół Badań Społecznych

Dowiedz się więcej

Chcesz otrzymywać nasz newsletter?

Zapisz się

Chcesz otrzymywać nasz newsletter?

Ścieżki wzrostu

  • Lojalność i nowe wydatki
  • Nowi konsumenci
  • Nowe produkty i usługi
  • Nowe rynki

Obszary działania

  • Innovation & Product Development
  • Brand & Communication
  • Retail & Shopper
  • Customer Experience & Employee Engagement
  • Digital i mobile
  • Qualitative
  • Automotive
  • Zespół Badań Społecznych

Narzędzia dla wzrostu

  • Matrix
  • NeedScope
  • ConversionModel
  • TRI*M

Wybrane rynki

  • Bankowość Ubezpieczenia Finanse
  • Badania społeczne
  • Motoryzacja
©2012 TNS Polska, a Kantar Group Company - Wszystkie prawa zastrzezone