Szanse wzrostu na polskim rynku motoryzacyjnym


Konferencja TNS Polska
18 września 2013 Galeria Freta, ul. Freta 39, Warszawa

Prelegenci

Jacek Dohnalik - Consulting Director w TNS Polska. Główny zakres działalności to metodologia badań rynkowych i zastosowania zaawansowanych analiz statystycznych w badaniach rynku zwłaszcza dotyczących segmentacji, satysfakcji, motywacji.
Karolina Flaht-Soroka - Account Manager. W TNS od 2006 roku. Absolwentka Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych na UW. Specjalizuje się w badaniach rynku nowych technologii oraz w badaniach rynku finansowego.
Monika Mikowska – współwłaścicielka agencji marketingu mobilnego mobee dick, autorka bloga jestem.mobi. Specjalistka ds. mobile marketingu, managerka agencji kreatywnej, konsultantka, blogerka. W branży interaktywnej od 9 lat. Specjalizuje się w zagadnieniach użyteczności aplikacji i stron mobilnych oraz strategiach mobile marketingowych.
Andrzej Mykowski – Managing Consultant, absolwent Wydziału Marketingu Uniwersytetu Gdańskiego. Od 9 lat związany ze światem badań marketingowych, początkowo realizował lokalne projekty badawcze w PBS w Sopocie, potem już w TNS w Warszawie i Londynie prowadził regionalne oraz globalne badania dla marek z sektora FMCG. Specjalizuje się w projektach koncentrujących się na wizerunku, pozycjonowaniu i strategii marki.
Grzegorz Ostrowski - Client Service Director. W TNS Polska od 1998 roku. Obecnie kieruje departamentem specjalizującym się w projektach dla klientów z różnych branż usługowych, przede wszystkim automotive, telekomunikacyjnej oraz finansowej. Zrealizował setki projektów badawczych z zakresu komunikacji i wizerunku marek, wprowadzania nowych produktów, struktury i potencjału rynku, standardów obsługi, procesu decyzyjnego, potrzeb i oczekiwań konsumentów, a także kilkadziesiąt badań satysfakcji i lojalności klientów.
Michał Roszkowski – Account Director, szef zespołu TNS Automotive. Absolwent Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej w Warszawie. W TNS Polska od 2004 roku. Odpowiedzialny za rozwój badań dla branży automotive w ramach obsługi klientów lokalnych oraz klientów globalnych w międzynarodowym TNS Automotive Team. Specjalizuje się w badaniach towarzyszących wprowadzaniu nowych modeli, badaniach marki i komunikacji oraz badaniach satysfakcji i jakości obsługi w sieciach dealerskich.
Karol Styś – Account Manager, absolwent UW, z badaniami związany od 8 lat, w TNS od 2008 roku. Specjalizuje się w badaniach ilościowych w szczególności rynku automotive i paliwowego. Kieruje między innymi dużymi, ciągłymi badaniami satysfakcji i lojalności.
Andy Turton – Global Development Director. Absolwent Lancaster University w Wielkiej Brytanii. Przez 25 lat pracy przy badaniach rynku dla branży motoryzacyjnej opracował i wdrożył wiele nowych metod badawczych. Jako Global Development Director tworzy kolejne innowacje, dostarczając insighty i doradztwo kluczowym klientom TNS z branży motoryzacyjnej.
Karolina Wetoszka – Account Manager w teamie TNS Automotive. W TNS od 2008 roku. Ekspert w dziedzinie badań standardów jakości obsługi klienta w sieciach dealerskich. Ma bogate doświadczenie w badaniach procesu sprzedaży oraz działań after-sales, jak również projektach dla sieci stacji paliw. W ramach TNS Automotive odpowiedzialna za projekty wspomagające wprowadzanie nowych modeli (Car Clinics).