Co słychać w świecie mobilnym?

 

Jak mówią eksperci mobile marketingu, rok 2013 to „kolejny rok rewolucji mobilnej” (wcześniej miał nim być 2012, a jeszcze wcześniej 2011). Tym razem jednak wygląda na to, że rzeczywiście „idzie nowe”, a zainteresowanie marketerów mobilnymi kanałami komunikacji i sprzedaży coraz częściej przekłada się na konkretne nakłady i działania.

Zapraszamy do przeglądu najnowszych raportów i wymiany myśli na temat marketingu mobilnego. Polecamy:

Marketing mobilny w Polsce 2012/2013
Najbardziej uporządkowany i przekrojowy dokument, referujący stan marketingu mobilnego w minionym roku i zbiór rekomendacji na 2013 rok.  Autorką raportu  jest Monika Mikowska, prowadząca bloga jestem.mobi, a TNS Polska jest wyłącznym partnerem badawczym i merytorycznym raportu. Publikacja zawiera m.in.  aktualne dane o polskim rynku mobilnym, najciekawsze wydarzenia, trendy z rynku i kierunki rozwoju oraz ciekawe case studies.

Smartfonizacja czyli mobilność Polaków (infografika)

Raport Interaktywnie.com: Badania w Internecie
Interaktywnie.com to specjalistyczny magazyn dla wszystkich pracujących w branży internetowej oraz tych, którzy się nią pasjonują. Serwis zintegrował także społeczność, klika tysięcy osób, które wymieniają się tu doświadczeniami, doradzają sobie, piszą blogi, rozmawiają o najnowszych rozwiązaniach. Najnowszy, lutowy raport dotyczy zagadnień związanych z badaniami przeprowadzanymi przez internet oraz badaniami samego internetu.

Quo Vadis Mobile?
eKonferencja Mobile. Co zmieniło mobile i co jeszcze zmieni w życiu konsumenta? Czy mobile to rewolucja w docieraniu do klienta czy chwytliwy mit marketingowy? W panelu dyskusyjnym zasiadają: Mateusz Galica, Client Service Director TNS Polska, Arkadiusz Urban, Mobile Business Development Director, We like CAPS!, Jacek Chruściany, CEO Performance-Media, Mariusz Gąsiewski, CEE Mobile Solutions@Google.