Connected Life 2016

 

Czym jest Connected Life?

Connected Life to globalny projekt Kantar TNS, którego celem jest szukanie szans dla wzrostu w ramach zintegrowanego marketingu skupionego wokół takich pojęć jak consumer, connections, content oraz commerce. W ramach całego procesu zrealizowano 70 000 wywiadów (w tym 1000 w Polsce*) w 57 krajach. Więcej informacji na stronie Connected Life.

4 kluczowe aspekty biznesu w globalnym świecie

1. Consumers. W jaki sposób moja grupa docelowa funkcjonuje w cyfrowym świecie?
2. Connections. Jak do niej dotrzeć?
3. Content. Jakich treści i narzędzi używać w komunikacji?
4. Commerce. Jak wykorzystać szanse, które daje cyfrowy świat

By dowiedzieć się więcej skontaktuj się z:

Konrad Siwiński
Research Executive
konrad.siwinski@tnsglobal.com
tel.: +48 22 598 97 13
tel. kom.: +48 660 764 565

* Regularni użytkownicy Internetu w wieku 16-65 lat. Jako regularnego użytkownika przyjmujemy osoby, które korzystają z Internetu co najmniej raz w tygodniu na dowolnym urządzeniu.