Connected Life 2017

 

Czym jest Connected Life?

Connected Life to globalny projekt Kantar TNS, którego celem jest szukanie szans dla wzrostu w ramach zintegrowanego marketingu skupionego wokół takich pojęć jak consumer, connections, content oraz commerce. W ramach całego procesu zrealizowano 70 000 wywiadów (w tym 1000 w Polsce*) w 57 krajach. Więcej informacji na stronie Connected Life.


4 kluczowe aspekty biznesu w globalnym świecie:
1. Konsumenci. W jaki sposób konsumenci korzystają z technologii?
2. Kontakt. Jak do nich dotrzeć?
3. Kontent. Jaki powinien być mój kontent w social mediach?
4. Zakupy. W jaki sposób wykorzystać szanse w eCommerce?

By dowiedzieć się więcej skontaktuj się z:

Konrad Siwiński
Account Manager
konrad.siwinski@tnsglobal.com

tel. kom: +48 504 129 480

* Regularni użytkownicy Internetu w wieku 16-65 lat. Jako regularnego użytkownika przyjmujemy osoby, które korzystają z Internetu co najmniej raz w tygodniu na dowolnym urządzeniu.