Utracone zakupy

 
18 maja 2014 - 15:03 | Tagi: ; ;
dna

Układ półki, brak właściwego oznaczenia, jej bałagan i nieład, czy nieodpowiednie ustawienie produktów – te czynniki mogą skutecznie zniechęcić nabywcę do zakupu. Jak pokazuje raport Shopper DNA, aż 61% zakupów nie dochodzi do skutku właśnie przez złe ułożenie i oznaczenie półki…

Raport Shopper DNA, przygotowany przez dział Retail & Shopper TNS Polska, pokazuje, jak odzyskać utracone zakupy, wykorzystać szanse rynkowe w punkcie sprzedaży i zwiększać konwersję w poszczególnych kategoriach FMCG.  Dostarcza marketerom podstawowych informacji o zachowaniach zakupowych Polaków na rynku FMCG. Przynosi także odpowiedź na poniższe pytania:

•    Jak zmienia się pozycja poszczególnych formatów i sieci detalicznych w kontekście ich roli jako miejsca zakupów FMCG?
•    Jak przebiega proces zakupowy dla wybranych kategorii FMCG?
•    Jaka jest satysfakcja i lojalność klientów poszczególnych sieci detalicznych?
•    Jakie są powody zakupów utraconych w wybranych kategoriach FMCG?
•    Jakie są motywatory wyboru sklepów w zakresie zakupów FMCG?
•    Które sieci detaliczne mogą spodziewać się odpływu klientów? Które mogą zwiększyć swoją bazę klientów?

Zachęcamy do zapoznania się ofertą raportu TNS Shopper DNA oraz do kontaktu z Zuzanną Robenek zuzanna.robenek@tnsglobal.com oraz Marcinem Sznajderem marcin.sznajder@tnsglobal.com.