Jakość na bank 2014

 
19 maja 2014 - 08:24 | Tagi: ; ; ; ; ;
jnb

Raport “Jakość na bank – Niezależny audyt jakości obsługi 2014″ jest odpowiedzią na potrzeby rynku i naszych klientów z branży bankowej, którzy odczuwają niedosyt wiedzy na temat jakości obsługi na rynku finansowym.

W 2014 roku audytorzy TNS Polska odwiedzili 1550 placówek 21 banków. Podczas wizyty zwracali uwagę na  kluczowe elementy dotyczące obsługi – poczynając od otoczenia i estetyki placówki, a kończąc na sposobie prowadzenia rozmowy i prezentacji oferty banku. Nieodłącznym elementem badania jest ranking banków przyjaznych klientom, który powstaje w oparciu o obserwacje kilkuset tajemniczych klientów.

Zachęcamy do zapoznania się z ofertą raportu Jakość na bank.

Autorzy raportu, Hanna Piotrowicz oraz Paweł Machała, zapraszają do kontaktu w przypadku szczegółowych pytań, również tych wykraczających poza zakres raportu.