Reklama w przestrzeni - raport

 
14 kwietnia 2015 - 10:36 | Tagi: ; ;
reklamawprzestrzenipublicznej

Sejm uchwalił tzw. “ustawę krajobrazową”, której celem jest m.in. uregulowanie kwestii obecności reklam w przestrzeni publicznej. Jeszcze nie weszła w życie (czeka na podpis prezydenta), a już budzi skrajne i silne emocje. A co na ten temat sądzą Polacy? Czy są narodem bylejakości, czy też zależy im na estetyce?

Czy ładnie i porządnie ma być tylko w domu, czy też na ulicach? Jak postrzegamy reklamę w miastach, na wsiach i przy drogach – tolerujemy ją, czy może mamy jej już serdecznie dość?

Na początku prac nad ustawą TNS Polska zainaugurował projekt mający na celu przyjrzenie się komunikacji marketingowej w przestrzeni publicznej. W ramach projektu przeprowadziliśmy badanie „Reklama w przestrzeni publicznej” wśród reprezentatywnej próby 1000 Polaków, a następnie zorganizowaliśmy dyskusję ekspercką, która pomogła nam lepiej zrozumieć i zinterpretować wyniki badania.
Efektem prac jest raport, który udostępniamy bezpłatnie na profilu TNS Polska na SlideShare oraz w naszym archiwum raportów.

Zachęcamy do zapoznania się z wynikami:

Comments are closed.