Jakość na bank 2015 - premiera 28 maja!

 
27 maja 2015 - 16:39 | Tagi: ; ; ; ;
jakość  na bank

“Jakość na bank – Niezależny audyt jakości obsługi 2015″ to odpowiedź na potrzeby rynku i naszych klientów z branży bankowej, którzy odczuwają niedosyt wiedzy na temat jakości obsługi na rynku finansowym. Tegoroczna edycja Jakości na bank, to spojrzenie na świat finansów oczami młodych ludzi, oceniających wizytę w placówce przez pryzmat doświadczeń z innych branż. Partnerem projektu jest Dziennik Gazeta Prawna – na jego łamach w czwartek 28 maja ukazał się m.in. ranking banków, integralny element projektu Jakość na Bank.

Zrealizowane już po raz czwarty benchmarkowe badanie mystery shopper jest wiarygodnym i przejrzystym źródłem wiedzy, ale też początkiem dyskusji na temat tego jak obsługiwać, na co kłaść nacisk podczas obsługi i czego tak naprawdę potrzebują klienci.

W tej edycji Jakości na Bank odpowiadamy m.in. na pytania:

  • Jak doradcy wspierają młodych ludzi w podejmowaniu decyzji o wyborze marki i produktu?
  • Czy dotrzymanie kroku młodemu klientowi jest trudne i wymaga zupełnie innego, nowatorskiego podejścia?
  • Jak nie stracić młodego klienta już przy pierwszej wizycie?
  • Jak wyróżnić się na tle konkurencji, kiedy oferty banków są do siebie tak podobne?

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferty w poniżej prezentacji oraz do kontaktu z nami.

Z przyjemnością odpowiemy na Państwa pytania: Hanna Piotrowicz oraz Paweł Machała.

 

Comments are closed.