Jak stworzyć silną markę? Wskazówki ekspertów

 
23 czerwca 2016 - 11:28 | Tagi:
krk

Jak stworzyć silną markę? Taką, która wchodzi w relacje ze swoimi odbiorcami, jest wiarygodna, odnosi sukces? Czy istnieje na to prosty, uniwersalny przepis? Gdyby istniał, byłby to z pewnością Święty Graal marketingu! O kilka wskazówek zapytaliśmy osoby, które na co dzień odpowiadają za silne i ciekawe marki: Annę Jakubowski (dyrektor generalna, Coca-Cola), Pawła Potoroczyna (prezesa Instytutu Adama Mickiewicza), ks. Jacka Stryczka (założyciela i prezesa Szlachetnej Paczki) oraz Piotra Trudnowskiego (członka zarządu Klubu Jagiellońskiego, współtwórcę aplikacji mobilnej Pola). Rozmawialiśmy z nimi podczas ścieżki Brand New Branding odbywającej się w ramach CEE Marketing Summit w Krakowie. Polecamy lekturę!