Znikający punkt…czyli zawrotny pościg za konsumentem

 
12 września 2016 - 11:58 |
znikajacypunkt

23 września 2016 r. TNS Polska organizuje IV Konferencję Motoryzacyjną: Znikający punkt…czyli zawrotny pościg za konsumentem. Wydarzenie odbędzie się w Domu Handlowym Mysia 3 w Warszawie.
Podczas wrześniowego przedpołudnia eksperci TNS Polska podzielą się wskazówkami i inspiracjami, które pomogą w podejmowaniu decyzji rozwijających biznes w branży motoryzacyjnej. Motywem przewodnim będzie znikający punkt: z jednej strony znikająca marża lub niewykorzystane szanse na to, aby ta dodatkowa marża mogła się pojawić, z drugiej – znikający, a właściwie cały czas zmieniający się konsument.

Nie zabraknie także ciekawych gości, którzy razem z przedstawicielami TNS, w oparciu o wyniki największego w Polsce projektu trendwatchingowego „Konsument 2016”, przybliżą trendy kształtujące biznes w tej branży. Spotkanie zakończy się wręczeniem nagród przyznawanych za najlepszą obsługę w sieciach dealerskich na podstawie wyników badań realizowanych w tym roku przez TNS Polska: Klucze Jakości i Wielki Test Salonów.

Konferencja jest przeznaczona dla klientów i partnerów biznesowych TNS Polska, wstęp wyłącznie z zaproszeniami.

Po szczegóły wydarzenia i program zapraszamy na stronę konferencji.