OTC Track – narzędzie wspierające zarządzanie marką

 
29 września 2016 - 11:42 | Tagi: ; ;
otc

OTC Track to narzędzie do pomiaru świadomości i stosowania przez konsumentów leków dostępnych bez recepty (OTC – over the counter) i suplementów diety. OTC Track pokazuje perspektywę konsumenta i pozwala lepiej ją zrozumieć. Jest to badanie ciągłe, które realizujemy od 2002 roku.

OTC Track zapewnia z jednej strony prosty format danych, a także wiele sposobów ich  raportowania (pliki PowerPoint, Excel oraz przeglądarka online z dostępem 24/7).

Główny cel OTC Tracka to poznanie i zrozumienie perspektywy konsumenta.

Nasi Klienci wykorzystują OTC Tracka między innymi do:

  • Sprawdzenie skuteczności kampanii reklamowej – czy grupa docelowa zauważyła reklamę marki? Co o niej sądzi?
  • Zestawienie głównych wskaźników dla marki (i ich zmian w czasie) z GRP kampanii reklamowej
  • Weryfikacja grupy docelowej – która grupa socjo-demograficzna najlepiej postrzega markę, stosuje ją najczęściej?
  • Sprawdzenie wizerunku marki i kategorii – czy prowadzona komunikacja jest skuteczna?
  • Jak radzi sobie konkurencja, z kim trzeba się mierzyć w kategorii?

Przejdź na stronę OTC Track i zobacz ofertę!