Loyalty Awards 2016 rozdane!

 
21 kwietnia 2017 - 11:57 | Tagi: ;
loyalty

20 kwietnia 2017 r. w Krakowie, podczas uroczystej Gali towarzyszącej Poland & CEE Customer Loyalty Summit 2017, zostały rozdane nagrody Loyalty Awards 2016, wyróżniające najlepsze projekty lojalnościowe realizowane w roku 2016. Jest to jedyne na polskim rynku wyróżnienie przyznawane projektom lojalnościowym przez praktyków marketingu i zarządzania relacjami z klientami.
W tym roku Organizator Plebiscytu – firma Blue Business Media wraz z partnerem merytorycznym odpowiadającym za metodologię Plebiscytu – firmą Kantar TNS i Kapitułą złożoną z praktyków zarządzania lojalnością, przygotował sześć kategorii, w których zgłaszane były nominacje i odbywało się głosowanie.

W kapitule Loyalty Awards 2016 zasiadali:

  • dr Tomasz Makaruk – Prezes Zarządu i360
  • Tomasz Burdziński – Dyrektor Strategiczny Oskar Wegner – Marketing Relacyjny
  • Andrzej Łapeta – Manager, Firma Reklamowa Kuc
  • Marek Kosakowski – Niezależny Ekspert
  • Grzegorz Ostrowski – Client Service Director Kantar TNS
  • Daria Rybińska – Head of Category Insight Team Dunnhumby
  • Dominik Zacharewicz – Managing Partner Loyalty Point

Plebiscyt realizowany był w dwóch etapach. W pierwszym uczestnicy wskazywali najlepsze według ich osobistej, fachowej oceny projekty lojalnościowe w 6 kategoriach. Do etapu drugiego kwalifikowały się po 3 programy w każdej kategorii, które uzyskały najwięcej wskazań oraz dodatkowo dwa projekty wskazane przez Kapitułę. Przed głosowaniem w drugim etapie nominowani przygotowali uzasadnienia i informacje o programie, które zostały załączone do formularza głosowania, za pomocą którego zostali wyłonieni zwycięzcy.

Kto zwyciężył?

Podczas Gali Loyalty Awards 2016 prowadzonej przez Kamila Baleję – dziennikarza RMF FM, Katarzynę Klimkiewicz – Project Director Poland & CEE Customer Loyalty Summit z Blue Business Media oraz Grzegorza Ostrowskiego – Client Service Directora z firmy Kantar TNS (partnera merytorycznego Plebiscytu) nagrodzone zostały następujące działania lojalnościowe:

  • The Best Loyalty Programme Communication: Ikea Family
  • Loyalty Innovation of the Year 2016: Statoil Extra
    Nagrodę odebrała Iwona Kiljan – Marketing Manager z Circle K Polska
  • The Best New Loyalty Activities of the Year 2016: Mój Empik
    Nagrodę odebrała Mira Dobek – Dyrektor Marketingu Grupy Empik
  • The Best B2B Loyalty Scheme – on Reseller’s Market: Program Zielomocni
    Nagrodę odebrała Magdalena Żołek – Trade Marketing Manager z firmy Froneri
  • The Best Loyalty Activities in Services: Priceless Special Mastercard Poland
    Nagrodę odebrał Grzegorz Suszko – Dyrektor ds.
    CRM i Programów Partnerskich
    w MasterCard Europe
  • The Best Loyalty Activities in Retail: Program Vitay
    Nagrodę odebrał Bartłomiej Murawski –
    p.o. Dyrektora Biuro Rozwoju Relacji z Klientami  i Partnerami z PKN Orlen

 ”W ciągu ostatniego roku programy lojalnościowe w Polsce rozwijały się dynamicznie, o czym świadczy chociażby bardzo silna konkurencja w kategorii The Best New Loyalty Activities of the Year 2016. Kierunki rozwoju dotyczą wszelkich działań, które budują zaangażowanie klientów w markę, a w efekcie wyższą lojalność i sprzedaż: holistyczne podejście do komunikacji, wykorzystanie kanałów digital, personalizacja komunikacji oraz ofert dzięki segmentacji i modelom scoringowym, dostarczanie inspiracji i wartościowych treści czy też upraszczanie procesów dzięki innowacjom. Tegoroczni laureacji to pod tym względem najlepsze programy w Polsce. Gratuluję wszystkim zwycięzcom oraz nominowanym i życzę jeszcze większych sukcesów w budowaniu bliskich relacji z klientami.” – komentuje Grzegorz Ostrowski, Client Service Director w Kantar TNS.

Laureaci Loyalty Awards i członkowie kapituły

Galę zakończył bankiet, w którym udział wzięli Uczestnicy Poland & CEE Customer Loyalty Summit 2017.
Kolejna edycja plebiscytu Loyalty Awards odbędzie się w lutym 2018 roku.

Strona www projektu: http://loyalty-awards.pl/