Trendozbiór 2018

 
7 lutego 2018 - 09:58 | Tagi: ; ; ; ; ;
trendozbiorcoslychac

Trendozbiór to cykliczny projekt poświęcony trendom konsumenckim realizowany wspólnie przez Kantar Millward Brown i Kantar TNS. Założeniem projektu jest jego interdyscyplinarność i marketingowa użyteczność. Trendozbiór to zatem nie tylko ciekawe i inspirujące historie (chociaż takie też tu można znaleźć), ale przede wszystkim narzędzia pozwalające marketerom poszukiwać big idea, budować strategię komunikacji, definiować najlepsze grupy docelowe, znajdywać najbardziej adekwatny język komunikacji.
Trendozbiór tworzony jest przez badaczy, etnografów, zawiera wyniki badań i analiz, setki przykładów, pochodzących zarówno z rynku globalnego, jak i polskiego.

W Trendozbiorze 2018 identyfikujemy 10 głównych trendów:

Przebudzeni Konsumenci
Konsumenci ostrożnie się otwierają po okresie Wielkiej Smuty; wychodzą ze stanu hibernacji.

Rodzina 2.0
Nowe role i tożsamości rodzinne, społeczne i towarzyskie.

Slowfast

Rozpięcie rytmu życia między radykalnym przyspieszeniem i radykalnym relaksem.

Poszukiwacze Zaginionej Prawdy
Poszukiwanie naturalności i prawdziwości w czasach wirtualnej rzeczywistości i „post-prawdy”.

Botyzacja
Zastępowanie człowieka przez sztuczną inteligencję.

Upraszczanie
Konsumenci nie chcą poświęcać czasu i uwagi na zdobywanie produktu lub jego „uczenie się”.

Marketing Misyjny
Dylematy między celami komercyjnymi a misją społeczną marek.

Technologiczne Otrzeźwienie
Próby ograniczenia ekspansji technologii w obawie przed utratą kontroli nad nią.

Lokalne Klimaty
Zwrot ku lokalności w poszukiwaniu równowagi między „światowością” i „swojskością”.

Uzdrawianie Życia
Dążenie, aby w coraz pełniejszym stopniu wprowadzać do życia codziennego zdrowe praktyki i produkty.

Każdy z trendów opisany jest poprzez:

• Genezę i uwarunkowania
• Aktualne dane obrazujące trend
• Mikrotrendy
• Key Takeaways do wykorzystania w konkretnym problemie biznesowym

Szczegóły oferty znaleźć można na stronie: http://trendozbior.pl/