Projekt ShoeBox: wiosenne porządki w szczytnym celu

 
2 marca 2018 - 15:52 | Tagi: ; ;
shoebox

Każdy z nas ma w domu nowe kosmetyki, które okazały się nieprzemyślanym zakupem lub nietrafionym prezentem. Można je wykorzystać w szczytnym celu! Jak? Pracownicy Kantar w Polsce po raz kolejny biorą udział w Projekcie Shoebox. Shoebox to inicjatywa polegająca na przekazywaniu produktów kosmetycznych potrzebującym kobietom – ofiarom przemocy, samotnym matkom, osobom w trudnej sytuacji życiowej. Idea narodziła się w Wielkiej Brytanii, a nazwa pochodzi od pudełek po butach, w których umieszczane są kosmetyki. Podczas pierwszej edycji Project Shoebox w Polsce pomoc trafiła do ponad 170 kobiet.

Dołączyliśmy do akcji w ubiegłym roku, na zaproszenie Cognifide, poznańskiej firmy z grupy WPP. W tym roku nie mogło być inaczej! Oprócz naszych biur w Warszawie w projekcie biorą udział także: poznański zespół Kantar TNS i Kantar Media z Wrocławia.

Do 2 marca 2018 zbieramy artykuły higieny osobistej (mydła, żele pod prysznic, szampony, pasty, szczoteczki do zębów itp.), kosmetyki (balsamy do ciała, dezodoranty, produkty do makijażu itp.) i produkty dla dzieci. Zbieramy produkty nowe, nieużywane i nieprzeterminowane.  Artykuły zostaną przekazane komitetowi społecznemu, który organizuje zbiórkę, a 8 marca 2018 – w Dzień Kobiet – trafią do odbiorców.
Link do wydarzenia na Facebooku: https://www.facebook.com/events/448612105553578/