Klub Kantar - panel badań online

 
8 kwietnia 2019 - 14:21 |
kuba

Rynek badań online w Polsce stale rośnie, jednocześnie rosną wymagania klientów co do jakości uzyskiwanych z takich badań danych. Kantar, który obecnie realizuje 1/3 wszystkich badań online w Polsce całkowicie odświeża platformę do badań panelowych. Nowa platforma, to przede wszystkim przyjazne i atrakcyjne środowisko dla naszych respondentów, których nazywamy doradcami. Ale także nowe, klarowne programy motywacyjne.

Najważniejsze zalety nowego panelu Klub Kantar, to:

  • ponad 100 tysięcy aktywnych panelistów, stale rekrutowanych również poza internetem
  • Certyfikaty PKJPA i ISO dedykowane panelom internetowym
  • Nowoczesna i przyjazna platforma na wielu urządzeniach
  • Dokładna weryfikacja danych personalnych panelistów mailowa i telefoniczna
  • Skrupulatna analiza i kontrola wypełnianych ankiet

Klub Kantar daje również unikalną w skali Polski możliwość definiowania grup docelowych dzięki korzystaniu z danych Target Group Index.

„Zadowolony panelista powie ci więcej. Ta dewiza przyświecała nam przy tworzeniu nowej platformy. Uważamy, że komfort wypełniania ankiet, nowoczesne, dostosowane do współczesnych standardów środowisko platformy internetowej i dobre systemy motywacyjne realnie wpływają zarówno na response rate, jak i na chęć udzielania rzetelnych odpowiedzi. A wszystko to decyduje o najwyższej jakości danych uzyskanych z naszych badań” – komentuje wprowadzenie nowej platformy Kamil Michalski, Digital Director w Kantarze.

Zapraszamy do zapoznania się z filmem prezentującym Klub Kantar oraz stroną panelu.