Dostępne raporty:

 

Zapraszamy do zapoznania się z naszą aktualną ofertą badań syndykatowych z obszaru: Bankowość, Ubezpieczenia, Finanse:

  • Audyt Bankowości Detalicznej Reprezentatywne spojrzenie na świat finansów widziany oczami „Kowalskiego”. Polacy w wieku 15+ i ich siła relacji z rynkiem bankowym. Produkty, potencjał i opinie o markach w najszerszym z możliwych ujęć.
    Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferty w poniżej prezentacji oraz do kontaktu z nami.

  • Jakość na bank – niezależny audyt jakości obsługi jest odpowiedzią na potrzeby rynku i na potrzeby naszych „bankowych” klientów, którzy odczuwają niedosyt wiedzy na temat jakości obsługi na rynku finansowym.

    Zrealizowane już po raz czwarty benchmarkowe badanie mystery shopper jest wiarygodnym i przejrzystym źródłem wiedzy, ale też początkiem dyskusji na temat tego jak obsługiwać, na co kłaść nacisk podczas obsługi i czego tak naprawdę potrzebują klienci.

    Tegoroczna edycja Jakości na bank, to spojrzenie na świat finansów oczami młodych ludzi, oceniających wizytę w placówce przez pryzmat doświadczeń z innych branż.

    - Jak doradcy wspierają młodych ludzi w podejmowaniu decyzji o wyborze marki i produktu?

    - Czy dotrzymanie kroku młodemu klientowi jest trudne i wymaga zupełnie innego, nowatorskiego podejścia?
    - Jak nie stracić młodego klienta już przy pierwszej wizycie?
    - Jak wyróżnić się na tle konkurencji, kiedy oferty banków są do siebie tak podobne?

     

    Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferty w poniżej prezentacji oraz do kontaktu z nami.

  • Rynek Kredytów Konsumenckich

    Rynek Kredytów Konsumenckich

    Z posiadaczami kredytów gotówkowych i ratalnych rozmawiamy o tym gdzie i dlaczego skorzystali z oferty kredytowej, jaki kredyt wybrali i jak wyglądał proces podejmowania decyzji.

    Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferty i do kontaktu z TNS Polska.

    • Rynek Polskich Przedsiębiorstw

      Rynek Polskich Przedsiębiorstw

      Rynek firm mikro i MSP z perspektywy profilu i specyfiki działalności, kondycji firmy i planów rozwoju z naciskiem na jakość relacji z bankami.
      Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferty i do kontaktu z TNS Polska.

  • Świat Młodych Ludzi

    Świat Młodych Ludzi Polacy w wieku 18 – 30 lat i ich plany na przyszłość oraz ocena obecnej sytuacji. Zwyczaje konsumpcji, zachowania rynkowe i rola pieniądza w życiu. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferty i do kontaktu z TNS Polska.

  • Ranking jakości likwidacji szkód komunikacyjnych

    Ranking jakości likwidacji szkód komunikacyjnych TNS Polska w 2014 roku zrealizował badanie satysfakcji z likwidacji szkód komunikacyjnych. W badaniu uczestniczyły osoby likwidujące szkody w: Allianz, Compensa, Ergo Hestia, Liberty Direct, Link4, Proama, PZU, Uniqa i Warta.

    Pragnąc dostarczyć ubezpieczycielom argumentów, umożliwiających budowanie przewagi konkurencyjnej opartej o jakość, planujemy realizację kolejnej edycji tego projektu.

    Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferty w poniższej prezentacji oraz do kontaktu z nami.

  • Wsparcie akwizycji OC/ Auto Casco

    Wsparcie akwizycji OC/ Auto Casco Celem projektu jest odtworzenie ścieżki zakupowej na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych oraz monitoring przepływu klientów między firmami ubezpieczeniowymi.

    W badaniu docieramy do osób, które są tuż po zmianie ubezpieczyciela, a zatem rozmawiamy z przedstawicielami tego segmentu, na którym ubezpieczyciele, dążący do wzrostu udziału rynkowego, powinni koncentrować działania marketingowe.

    Raport, podsumowujący wyniki badania, dostarcza praktycznej wiedzy, stanowiącej solidną podstawę do optymalizacji strategii akwizycji nowych klientów.

    Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferty w poniższej prezentacji oraz do kontaktu z nami.

  • Monitoring rynku ubezpieczeń

    Monitoring rynku ubezpieczeń jest projektem ciągłym, realizowanym przez TNS Polska od 2005 roku. Pokazuje jak zmienia się rynek na przestrzeni lat zarówno z punktu widzenia postrzegania marek, produktów ubezpieczeniowych, kanałów dystrybucji i kanałów kontaktu z TU.

    Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferty w poniższej prezentacji oraz do kontaktu z nami.