Klucze Jakości 2014 wręczone!

 

W czwartek, 18 września 2014 r., podczas drugiej konferencji motoryzacyjnej TNS Polska „Dokąd jedzie Pan Y? Nowa jakość, nowe relacje, nowe szanse wzrostu”, zostały wręczone Klucze Jakości – nagrody za najlepszą obsługę klienta w ASO, przyznane na podstawie badania TNS Garage Quality Check 2014.

W tym roku Klucze Jakości zostały wręczone po raz drugi. 

Złoty Klucz Jakości trafił do Renault Polska. Statuetkę odebrał Tomasz Latała-Golisz, Country Operations Manager Renault Polska, a nagrodę wręczył Piotr Kwiatkowski, prezes zarządu TNS Polska.

II. miejsce w rankingu na najlepszą obsługę klienta w Autoryzowanych Serwisach ASO otrzymał Peugeot Polska. Statuetkę Srebrnego Klucza Jakości 2014 odebrała Agnieszka Brzezińska, Kierownik ds. Rozwoju Sprzedaży Części Zamiennych i Usług, Peugeot Polska.
Brązowy Klucz Jakości trafił ex aequo do Ford Polska i KIA Motors Polska. Statuetki odebrali odpowiednio: Dariusz Lech, Dyrektor Działu Serwisu i Części Zamiennych w Ford Polska oraz Krzysztof Bielski, General Manager departamentu Aftersales & Dealer Network w KIA Motors Polska.


klucze jakosci

Laureaci Kluczy Jakości 2014 za najlepszą obsługę klienta w ASO.
Od lewej stoją Michał Roszkowski, szef Działu Badań Rynku Motoryzacyjnego w TNS Polska; Dariusz Lech, Dyrektor Działu Serwisu i Części Zamiennych w Ford Polska; Krzysztof Bielski, General Manager Departamentu Aftersales & Dealer Network w KIA Motors Polska; Piotr Kwiatkowski, Prezes Zarządu TNS Polska; Agnieszka Brzezińska, Kierownik ds. Rozwoju Sprzedaży Części Zamiennych i Usług, Peugeot Polska; Tomasz Latała-Golisz, Country Operations Manager Renault Polska.

TNS Garage Quality Check 2014 to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO przeprowadzony przez zespół badań rynku motoryzacyjnego w TNS Polska. Więcej o raporcie na stronie: http://www.tnsglobal.pl/obszary-dzialania/automotive1/dostepne-raporty-z-obszaru-automotive/

Jako lider badań w polskiej branży motoryzacyjnej od lat pomagamy naszym partnerom w tworzeniu silnych marek i budowie relacji z klientami. W tym roku wyniki czołówki rankingu TNS Garage Quality Check 2014 były bardzo wyrównane. Serdecznie gratuluję zwycięzcom Kluczy Jakości 2014 ” - powiedział Michał Roszkowski, Head of Automotive Team w TNS Polska.  

Tegorocznej konferencji motoryzacyjnej towarzyszyła również dyskusja panelowa, której tematem przewodnim było znaczenie procesów zarządzania jakością w budowaniu pozycji marki oraz relacji z siecią. Panel dyskusyjny poprowadził Jacek Balkan, dziennikarz motoryzacyjny, TOK FM, a w loży ekspertów zasiedli:  Piotr Tutak, Szef Działu Metod i Jakości Sieci Sprzedaży Terytorium EST, Renault Polska,  Agnieszka Brzezińska, Kierownik ds. Rozwoju Sprzedaży Części Zamiennych i Usług, Peugeot Polska, Krzysztof Bielski, General Manager departamentu Aftersales & Dealer Network w KIA Motors Polska oraz Dariusz Lech, Dyrektor Działu Serwisu i Części Zamiennych Ford Polska oraz Członek Zarządu Ford Polska.  

Informacja prasowa do pobrania w wersji.doc tutaj

Zdjęcie laureatów do pobrania tutaj