Klucze Jakości 2015 wręczone!

 

W czwartek, 24 września 2015 r., podczas trzeciej konferencji motoryzacyjnej TNS Polska „Wertepy i tarapaty. Przygody konsumentów na czterech kółkach” zostały wręczone Klucze Jakości – nagrody za najlepszą obsługę klienta w ASO, przyznane na podstawie badania TNS Garage Quality Check 2015.

W tym roku Klucze Jakości zostały wręczone po raz trzeci, ale po raz pierwszy została przyznana nagroda także w kategorii marek premium.

Złoty Klucz Jakości trafił do Renault Polska. Statuetkę odebrał Tomasz Latała-Golisz – Dyrektor Wykonawczy Renault w Polsce, a nagrodę wręczył Piotr Kwiatkowski, prezes zarządu TNS Polska.

II miejsce w rankingu na najlepszą obsługę klienta w Autoryzowanych Serwisach ASO otrzymała Marka Skoda należąca do Volkswagen Group Polska. Statuetkę Srebrnego Klucza Jakości 2015 odebrał Norbert Rachuba, Kierownik Zespołu Doradców Sieci Serwisowej ŠKODA.

Brązowy Klucz Jakości trafił do Citroen Polska, nagrodę odebrał: Marek Kałwa, Ekspert ds.Technicznych i Metod Obsługi Posprzedażnej Citroën Polska.

Klucz Jakości dla Marki Premium powędrował do BMW Group Poland. Nagrodę, przyznaną w tym roku po raz pierwszy, odebrał Piotr Laube – Aftersales Area Manager BMW Group Poland.

nagrody

Laureaci Kluczy Jakości 2015 za najlepszą obsługę klienta w ASO.
Od prawej stoją: Tomasz Latała-Golisz – Dyrektor Wykonawczy Renault w Polsce, Norbert Rachuba, Kierownik Zespołu Doradców Sieci Serwisowej ŠKODA, Marek Kałwa, Ekspert ds.Technicznych i Metod Obsługi Posprzedażnej Citroën Polska, Piotr Laube – Aftersales Area Manager BMW Group Poland, Michał Roszkowski, Szef Działu Badań Rynku Motoryzacyjnego w TNS Polska, Piotr Kwiatkowski, Prezes TNS Polska.
 

 „Serdecznie gratuluję wszystkim zwycięzcom Kluczy Jakości 2015. Cieszę się, że nasz projekt cieszy się tak dużym zainteresowaniem i badanie rozrasta się z roku na rok. W tegorocznej edycji dołączyły do projektu główne marki z segmentu premium, dzięki czemu mogliśmy przyznać kolejną statuetkę, co było dla nas dużą przyjemnością. Liczę na to, że jako lider badań w polskiej branży motoryzacyjnej będziemy nadal, między innymi realizując kolejne edycje tego projektu, wskazywać najlepsze praktyki w zakresie obsługi posprzedażnej aby wspierać biznes naszych klientów. Przecież to właśnie wyjątkowa obsługa w ASO jest jednym z głównym driverów lojalności na rynku samochodów nowych.” – powiedział Michał Roszkowski, Szef Działu Badań Rynku Motoryzacyjnego w TNS Polska.         

TNS Garage Quality Check 2015, na podstawie którego przyznawane są nagrody, to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO przeprowadzony przez zespół badań rynku motoryzacyjnego w TNS Polska. To jedyne tego typu opracowanie dostępne na rynku polskim zrealizowane na tak dużą skalę i tak szczegółowo opisujące branżę oraz stosowane standardy obsługi.

Do pobrania:

Informacja prasowa w wersji word.doc
Zdjęcie laureatów w pełnej rozdzielczości