Klucze Jakości 2018 i nagrody w Wielkim Teście Salonów wręczone!

 

20 września 2018 r., podczas szóstej konferencji motoryzacyjnej Kantar Automotive “Turbo doładowanie. Nowa moc dla motoryzacji” zostały wręczone Klucze Jakości – nagrody za najlepszą obsługę klienta w ASO, przyznane na podstawie badania Kantar Garage Quality Check 2018. Wręczono także nagrody za najlepsze wyniki w tegorocznej edycji badania Wielki Test Salonów, realizowanego wspólnie z tygodnikiem Auto Świat.

Tegoroczna konferencje inauguruje jednocześnie pracę nowego zespołu Kantar Automotive, który łączy doświadczenie, potencjał badawczy i technologię trzech organizacji z grupy Kantar: Kantar TNS, Kantar Millward Brown i Kantar Media.

Kantar Garage Quality Check 2018 to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO, realizowany przez zespół badań rynku motoryzacyjnego Kantar Automotive. To jedyne tego typu opracowanie dostępne na rynku polskim zrealizowane na tak dużą skalę i tak szczegółowo opisujące obszar obsługi posprzedażnej oraz stosowane w nim standardy.

W tym roku Klucze Jakości zostały wręczone po raz szósty, a po raz czwarty została przyznana nagroda w kategorii marek premium. Nagrody wręczali Karolina Wetoszka oraz Michał Roszkowski, liderzy Kantar Automotive.

Złoty Klucz Jakości, tak jak rok temu, trafił do Renault Polska. Statuetkę odebrał Tomasz Latała-Golisz, Dyrektor Wykonawczy marki Renault. II miejsce w rankingu na najlepszą obsługę klienta w Autoryzowanych Serwisach ASO otrzymał ponownie Peugeot, statuetkę Srebrnego Klucza Jakości 2018 odebrał Piotr Karaszewicz, Dyrektor ds. Części Zamiennych i Serwisu PSA, natomiast III nagrodzona została w tym roku marka Skoda, statuetkę odebrał Norbert Rachuba, Kierownik Sieci Obsługi Posprzedażnej.

Klucz Jakości dla Marki Premium powędrował do BMW, a nagrodę odebrał Mateusz Iwański Aftersales Area Manager.

„Serdecznie gratulujemy wszystkim laureatom Kluczy Jakości 2018. Cieszymy się, że dzięki rozdawanym nagrodom możemy docenić wysiłki marek i ich dealerów w podnoszeniu standardów jakości obsługi klienta w autoryzowanych serwisach. W tym roku gratulujemy w zasadzie wszystkim markom objętym projektem, gdyż widzimy wyraźną poprawę w poziomie spełniania monitorowanych przez nas standardów obsługowych na całym rynku. Jeszcze raz gratulujemy i życzymy powodzenia w kolejnych edycjach projektu” – powiedział Michał Roszkowski, Senior Head of Automotive, Kantar Polska


                                                     Laureaci Kluczy Jakości 2018

12.25.54-750_3481_small

Podczas konferencji wręczono także nagrody laureatom tegorocznej edycji badania Wielki Test Salonów, realizowanego wspólnie z tygodnikiem Auto Świat. Nagrody w tej kategorii wręczali Stanisław Sewastianowicz, redaktor naczelny tygodnika Auto Świat oraz Michał Roszkowski, Senior Head of Automotive, Kantar Polska. 

Nagroda za I miejsce w kategorii marek popularnych trafiła do marki Peugeot. Statuetkę odebrał Paweł Gawryluk, Dyrektor marki Peugeot w Polsce. II miejsce zajęła marka Renault, statuetkę odebrał Tomasz Latała-Golisz, Dyrektor Wykonawczy marki Renault. Na trzecim miejscu znalazła się Mazda, nagrodę odebrał Jacek Kruszewski, Customer Experience Manager w Mazda Logistics Europe oddział w Polsce.

W kategorii marek premium zwyciężyła marka BMW, nagroda powędrowała do rąk Liwii Kożuchowskiej, Project Manager Sales Channel Development.


                                          Laureaci Wielkiego Testu Salonów 2018

12.17.49-750_3464_small

Serdecznie gratulujemy wszystkim nagrodzonym!