Lamparty 2014 wręczone!

 

W środę, 28 maja 2014 r. w Teatrze Polonia, podczas XIV. Konferencji Finansowej TNS Polska, zostały wręczone Lamparty – nagrody przyznawane przez bankowców i ubezpieczycieli za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki bankowej i ubezpieczeniowej. W swoich kategoriach zwyciężyły Bank Zachodni WBK oraz PZU.

W tym roku Lamparty zostały przyznane po raz jedenasty. Ideą tej nagrody jest wyróżnienie tych banków i towarzystw ubezpieczeniowych, które najbardziej efektywnie kreowały w ciągu minionego roku wizerunek swojej marki. Nazwa nagrody odwołuje się do tradycji nadawania nagrodom branżowym nazw zwierząt.

Laureaci nagród Lamparty są typowani na podstawie badania przeprowadzanego przez TNS Polska wśród bankowców i ubezpieczycieli, a szczególną wartością nagrody jest sposób wyłaniania zwycięzcy – to konkurencja oddaje na niego swój głos.

Lamparta 2014 za najbardziej podziwianą kreację marki bankowej otrzymał Bank Zachodni WBK, a kolejne miejsca zajęły banki ING Bank Śląski oraz Alior Bank.
Statuetki w tej kategorii odebrali odpowiednio: Patrycja Klarecka, Dyrektor Departamentu Marketingu w Banku Zachodnim WBK, Małgorzata Jarczyk-Zuber, Dyrektor Departamentu Rozwoju Jakości Obsługi Klienta w ING Banku Śląskim oraz  Julian Krzyżanowski, Rzecznik Alior Banku. Nagrody oraz dyplomy wręczali Piotr Kwiatkowski, Prezes Zarządu TNS Polska oraz Krzysztof Siekierski, Client Service Director TNS Polska.

Bank Zachodni WBK został doceniony przez branżę przede wszystkim za umiejętnie prowadzony marketing, stworzenie wizerunku przyjaznego banku dla każdego, konsekwencję w promocji marki, czytelny przekaz marketingowy, jasną komunikację z klientami oraz świetny wybór znanych światowych aktorów do budowania pozytywnego wizerunku banku.

Lamparta 2014 za najbardziej podziwianą kreację marki ubezpieczeniowej otrzymało PZU. Kolejne miejsca zajęły  Aviva i Link4. Statuetki w tej kategorii odebrali odpowiednio: Jerzy Hołub, Kierownik Zespołu Wiedzy o Rynku i Kliencie w PZU, Andrzej Mytych, Head of Brand w Aviva oraz Marta Baran, Dyrektor ds. Badań Marketingowych i Analiz Rynku w Link4.

PZU zostało wyróżnione za politykę marketingową, skuteczne podtrzymanie wizerunku lidera rynkowego, umiejętność dostosowania się do nowoczesnego rynku, ciekawą i przemawiającą do wyobraźni akcję marketingową oraz dobrze kontynuowany rebranding.

Lamparty 2014 - banki

Laureaci Lamparta 2014 dla najbardziej podziwianej kreacji wizerunku marki bankowej. Od lewej widzimy: Piotr Kwiatkowski, Prezes TNS Polska, Julian Krzyżanowski, rzecznik Alior Banku (III miejsce), Patrycja Klarecka, Dyrektor Departamentu Marketingu w Banku Zachodnim WBK (I miejsce), Małgorzata Jarczyk-Zuber, Dyrektor Departamentu Rozwoju Jakości Obsługi Klienta w ING Banku Śląskim (II miejsce) oraz Krzysztof Siekierski, Client Service Director w TNS Polska.

Lamparty 2014 - ubezpieczenia

Laureaci Lamparta 2014 dla najbardziej podziwianej kreacji wizerunku marki ubezpieczeniowej. Od lewej stoją: Piotr Kwiatkowski, Prezes TNS Polska, Andrzej Mytych, Head of Brand w Aviva (II miejsce), Jerzy Hołub, Kierownik Zespołu Wiedzy o Rynku i Kliencie w PZU (I miejsce), oraz Marta Baran, Dyrektor ds. Badań Marketingowych i Analiz Rynku w Link4 (II miejsce) oraz Krzysztof Siekierski, Client Service Director w TNS Polska.


„Ideą Lampartów jest wyróżnienie tych banków i towarzystw ubezpieczeniowych, które włożyły największy wysiłek w kreowanie swojej marki. Szczególną wartością jest sposób wyłaniania zwycięzcy – to konkurencja oddaje na niego swój głos.” – powiedział Krzysztof Siekierski, Client Service Director TNS Polska.

TNS Polska co roku organizuje konferencję podsumowującą rok w branży, która tym razem była dedykowana jakości. Chcąc skupić się na tym, co najciekawsze i najbardziej aktualne dla branży finansowej oraz zestawić to z perspektywą klienta podzieliliśmy się naszymi obserwacjami i refleksjami na temat trendów kształtujących biznes w sektorze finansowym.

Tegorocznej konferencji finansowej towarzyszyła również dyskusja panelowa, której tematem przewodnim były wyniki badania “Jakość na bank”. Panel dyskusyjny poprowadził Eugeniusz Twaróg z Pulsu Biznesu, a w loży ekspertów zasiedli: Mariusz Drzewiecki, Dyrektor Oddziału Bankowości Detalicznej, mBank, Magdalena Macko, Dyrektor Departamentu Jakości, Bank Milennium, Małgorzata Jarczyk-Zuber, Dyrektor Departamentu Rozwoju Jakości Obsługi Klienta, ING Bank oraz Tomasz Majchrzak, Dyrektor ds. Szkoleń i Jakości, Getin Bank.

Zapraszamy do zapoznania się z fotorelacją z wręczenia nagród Lamparty 2014: