Lamparty 2015 wręczone!

 

W czwartek, 21 maja 2015 r. w Och-Teatrze, podczas XV Konferencji Finansowej TNS Polska, zostały wręczone Lamparty – nagrody przyznawane przez bankowców i ubezpieczycieli za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki bankowej i ubezpieczeniowej. W swoich kategoriach zwyciężyły ING Bank Śląski oraz PZU. 

W tym roku Lamparty zostały przyznane po raz dwunasty. Ideą tej nagrody jest wyróżnienie tych banków i towarzystw ubezpieczeniowych, które najbardziej efektywnie kreowały w ciągu minionego roku wizerunek swojej marki. 

Laureaci nagród Lamparty są typowani na podstawie badania, przeprowadzanego przez TNS Polska wśród bankowców i ubezpieczycieli, a szczególną wartością nagrody jest sposób wyłaniania zwycięzcy – to konkurencja oddaje na niego swój głos, wskazując firmy, które w minionym roku odniosły największy sukces w kreowaniu własnej marki.

Lamparta 2015 za najbardziej podziwianą kreację marki bankowej otrzymał ING Bank Śląski, kolejne miejsca zajęły banki PKO Bank Polski oraz Bank Zachodni WBK.
Statuetki w tej kategorii odebrali odpowiednio: Małgorzata Jarczyk-Zuber, Dyrektor Departamentu Rozwoju Jakości Obsługi Klienta w ING Bank Śląski, Monika Gondek, Dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej w PKO Bank Polski, Anna Talarczyk, Dyrektor ds. Jakości Obsługi w Bank Zachodni WBK. Nagrody oraz dyplomy wręczali Piotr Kwiatkowski, Prezes Zarządu TNS Polska oraz Krzysztof Siekierski, Client Service Director TNS Polska.

ING Bank Śląski został doceniony przez branżę przede wszystkim za mocną, a zarazem dowcipną, inteligentną i budzącą pozytywne odczucia kampanię reklamową, konsekwentną komunikację wizerunkowo-edukacyjną dotyczącą oszczędzania, zarówno w mediach ATL jak i Internecie oraz działania wizerunkowe nadające ludzki wymiar bankowości – hasło „Liczą się ludzie”.

Lamparta 2015 za najbardziej podziwianą kreację marki ubezpieczeniowej otrzymało PZU. Kolejne miejsca zajęły Aviva i Proama. Statuetki w tej kategorii odebrali odpowiednio: Piotr Gąsienica-Daniel – Główny Specjalista ds. Strategii Marketingowej i Badań w PZU, Andrzej Mytych, Head of Brand & Communications Department w Aviva oraz Olga Tobiasz – Kierownik Marki w Proama.

PZU zostało wyróżnione za odpowiedni wybór celebryty-ambasadora, przekaz reklamowy z właściwą dawką emocji i humoru, bezpośrednią komunikację oraz za odmłodzenie marki.

wszyscy

Na zdjęciu przedstawiciele TNS oraz Laureaci Lamparta 2015 dla najbardziej podziwianej kreacji wizerunku marki bankowej i ubezpieczeniowej.
Od lewej stoją: Mateusz Galica, Client Service Director w TNS Polska, Krzysztof Siekierski, Client Service Director w TNS Polska, Piotr Kwiatkowski, Prezes TNS Polska, Piotr Gąsienica-Daniel – Główny Specjalista ds. Strategii Marketingowej i Badań w PZU, Andrzej Mytych, Head of Brand & Communications Department w Aviva, Olga Tobiasz, Kierownik Marki w Proama, Małgorzata Jarczyk-Zuber, Dyrektor Departamentu Rozwoju Jakości Obsługi Klienta w ING Bank Śląski, Monika Gondek, Dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej w PKO Bank Polski, Anna Talarczyk, Dyrektor ds. Jakości Obsługi w Bank Zachodni WBK.

„Ideą Lampartów jest wyróżnienie tych banków i towarzystw ubezpieczeniowych, które włożyły największy wysiłek w kreowanie swojej marki. Szczególną wartością jest sposób wyłaniania zwycięzcy – to konkurencja oddaje na niego swój głos. Serdecznie gratuluję wszystkim nagrodzonym” - powiedział Krzysztof Siekierski, Client Service Director TNS Polska.

TNS Polska co roku organizuje konferencję podsumowującą rok w branży, która tym razem była dedykowana zmieniającym się potrzebom klientów instytucji finansowych na różnych etapach ich życia. Chcąc skupić się na tym, co najciekawsze i najbardziej aktualne dla branży finansowej oraz zestawić to z perspektywą klienta podzieliliśmy się naszymi wskazówkami i inspiracjami, pomocnymi w podejmowaniu decyzji rozwijających biznes w tym sektorze.