Lamparty 2016 wręczone!

 

W czwartek, 19 maja 2016r., podczas XVI Konferencji Finansowej TNS Polska, zostały wręczone Lamparty – nagrody przyznawane przez bankowców i ubezpieczycieli za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki bankowej i ubezpieczeniowej. W swoich kategoriach zwyciężyły ING Bank Śląski oraz PZU. 

W tym roku Lamparty zostały przyznane po raz trzynasty. Ideą tej nagrody jest wyróżnienie tych banków i towarzystw ubezpieczeniowych, które najbardziej efektywnie kreowały w ciągu minionego roku wizerunek swojej marki. 

Laureaci nagród Lamparty są typowani na podstawie badania, przeprowadzanego przez TNS Polska wśród bankowców i ubezpieczycieli, a szczególną wartością nagrody jest sposób wyłaniania zwycięzcy – to konkurencja oddaje na niego swój głos, wskazując firmy, które w minionym roku odniosły największy sukces w kreowaniu własnej marki.

Lamparta 2016 za najbardziej podziwianą kreację marki bankowej otrzymał ING Bank Śląski, kolejne miejsca zajęły Alior Bank oraz PKO Bank Polski. Nagrody wręczali Grzegorz Ostrowski i Krzysztof Siekierski, pełniący funkcję Client Service Directorów w TNS Polska.

Statuetki w tej kategorii odebrali odpowiednio: Ewa Szerszeń, Zastępca Rzecznika Prasowego w ING Bank Śląski, Julian Krzyżanowski, Rzecznik Prasowy Alior Banku i Michał Kuczmierowski, Dyrektor Departamentu Marketingu w PKO Banku Polskim. Nagrody wręczali Grzegorz Ostrowski i Krzysztof Siekierski, pełniący funkcję Client Service Directorów w TNS Polska.

ING Bank Śląski został doceniony przez branżę przede wszystkim za spójną politykę budowania własnej marki, sugestywną kreację edukacyjną, mocną i dowcipną kampanię reklamową oraz piękny przykład długoterminowej współpracy z twarzą marki.

 

banki

Laureaci Lampartów 2016 – kategoria Banki
Laureaci Lampartów 2016 – kategoria Banki.
Od lewej: Grzegorz Ostrowski, TNS Polska, Michał Kuczmierowski, PKO Bank Polski (III miejsce); Julian Krzyżanowski, Alior Bank (II miejsce), Ewa Szerszeń, ING Bank Śląski (I miejsce), Krzysztof Siekierski, TNS Polska.

Lamparta 2016 za najbardziej podziwianą kreację marki ubezpieczeniowej otrzymało PZU. Kolejne miejsca zajęły Aviva i Nationale Nederlanden. Statuetki w tej kategorii odebrali odpowiednio: Jacek Wolańczyk, Kierownik Zespołu Strategii Marketingowej i Badań w PZU, Iwona Czech, Brand Manager w Aviva oraz Wioleta Łosiewska, Ekspert ds. Komunikacji Marketingowej w Nationale Nederlanden.

PZU zostało wyróżnione za łamanie stereotypów, dobrze i inteligentnie zrobioną dużą kampanię marketingową o bezpieczeństwie na drodze i odpowiedni wybór celebryty-ambasadora.

ubezpieczenia

Laureaci Lampartów 2016 – kategoria Ubezpieczenia
Laureaci Lampartów 2016 – kategoria Ubezpieczenia.
Od lewej: Grzegorz Ostrowski, TNS Polska, Wioleta Łosiewska, Nationale Nederlanden (III miejsce); Iwona Czech, Aviva (II miejsce), Jacek Wolańczyk, PZU (I miejsce), Krzysztof Siekierski, TNS Polska

„Ideą Lampartów jest wyróżnienie tych banków i towarzystw ubezpieczeniowych, które włożyły największy wysiłek w kreowanie swojej marki. Szczególną wartością jest sposób wyłaniania zwycięzcy – to konkurencja oddaje na niego swój głos. Serdecznie gratuluję wszystkim nagrodzonym” - powiedział Krzysztof Siekierski, Client Service Director TNS Polska.

TNS Polska co roku organizuje konferencję podsumowującą rok w branży. Tym razem wydarzenie dedykowane było szansom na wzrost dla instytucji finansowych w Polsce. 
Więcej informacji o konferencji na stronie wydarzenia.