Rusza catmind.pl - Inteligentny Monitoring Kategorii

 

Rusza catmind.pl – Inteligentny Monitoring Kategorii. Całkowicie nowa usługa na styku badań, doradztwa i monitoringu sieci. Bezpłatny dostęp do 31 maja 2016!

Jak wynika z badania TNS Polska, prawie dwie na trzy informacje w biznesie nadają się do kosza*. W TNS Polska znaleźliśmy sposób jak sobie z tym poradzić.

Od dziś do końca maja TNS Polska zaprasza do bezpłatnego korzystania z Inteligentnego Monitoringu Kategorii Catmind.pl. Serwis oferuje dostęp do starannie wyselekcjonowanych i czytelnie oddanych informacji i inspiracji z rynku. Pierwszą kategorią, obsługiwaną przez catmind.pl jest rynek alkoholi.

Catmind.pl to nie kolejny automat. Dzięki połączeniu technologii z doświadczeniem i wiedzą siedmioosobowego zespołu, z kilkunastu tysięcy informacji, które w Polsce i na świecie codziennie pojawiają się na temat kategorii, serwis dostarcza jedynie kilka tych naprawdę istotnych. Model biznesowy Catmind.pl pozwala na dostęp do świeżych informacji i inspiracji tak wielkim korporacjom, jak i małym firmom, np. lokalnym producentom piwa lub wina.

Co właściwie dajemy za pomocą catmind? Czas! Dzięki starannej selekcji informacji pozwalamy marketerom i właścicielom firm skupić się na myśleniu o firmie i strategii, zamiast tonąć w codziennych informacjach z rynku” – mówi Mateusz Galica, Client Service Director w TNS Polska.

Catmind

*TNS Polska, marzec 2016, N=647 odbiorców badań i informacji marketingowych (Jaka część codziennie otrzymywanych informacji w biznesie nadaje się do kosza?)

Kontakt:

Mateusz Galica, TNS Polska (+48) 501 278 278 / mateusz.galica@tnsglobal.com

Powyższy materiał ma charakter oficjalnego komunikatu dla mediów i w przedstawionej formie może być dowolnie rozpowszechniany.

>>pobierz informację prasową w formacie. doc:  TNS_Polska_Rusza_catmind.pl_ Inteligentny_Monitoring_Kategorii


TNS Polska
to wiodąca i najbardziej doświadczona firma na polskim rynku w dziedzinie custom research, powstała w wyniku połączenia TNS OBOP i TNS Pentor.
Z usług agencji korzystają setki firm i instytucji, m.in 78 ze 100 największych reklamodawców w Polsce. Pracuje dla nich zespół ponad 200 ekspertów w dziedzinie badań marketingowych i doradztwa. Misją TNS Polska jest dostarczanie konkretnych i precyzyjnych rekomendacji mających na celu wzrost biznesu klientów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.tnsglobal.pl

Grupa Kantar jest jedną z największych na świecie organizacji zajmujących się badaniami rynku i doradztwem. Zrzeszając 12 różnorodnych specjalistycznych firm, grupa dąży do zajęcia wiodącej pozycji dostawcy najwyższej jakości analiz dla globalnej społeczności biznesowej. Grupa Kantar zatrudnia 30 000 pracowników w 100 krajach na całym świecie, we wszystkich obszarach badań i doradztwa, co pozwala na dostarczenie klientom informacji, badań i usług doradczych dotyczących każdego etapu cyklu konsumenckiego. Z usług grupy korzysta ponad połowa przedsiębiorstw znajdujących się na liście Fortune Top 500. Więcej informacji znajduje się na stronie http://www.kantar.com/ W Polsce w Grupie Kantar działają dwa instytuty badań konsumentów Millward Brown i TNS.

TNS (www.tnsglobal.com) doradza klientom w obszarach strategii rozwoju, zdobywania nowych rynków, innowacji, zmian wizerunku marki oraz zarządzania grupami interesu (stakeholder management), w oparciu o bogatą wiedzę ekspercką i wiodące na rynku rozwiązania. Dzięki obecności w ponad 80 krajach, TNS zna konsumentów lepiej niż jakakolwiek inna firma na świecie oraz rozumie ich indywidualne zachowania i postawy, niezależnie od gospodarczego, kulturowego czy politycznego regionu świata.