TNS Mobile Behave – mobilny konsument wreszcie odczarowany

 

TNS Polska wprowadza na rynek innowacyjną usługę Mobile Behave – szczegółowy pomiar aktywności użytkowników telefonów komórkowych i tabletów.

Marketerzy z coraz większą uwagą przyglądają się urządzeniom mobilnym, zastanawiając się nad wykorzystaniem tej ścieżki dotarcia do konsumenta. Dotychczas jednak wszelka wiedza dotycząca wykorzystania możliwości telefonów komórkowych  i tabletów przez użytkowników opierała się na nieprecyzyjnych deklaracjach.

Stosując Mobile Behave, dzięki oprogramowaniu śledzącemu wszystkie zachowania użytkownika, jesteśmy w stanie szczegółowo opisać wykorzystanie funkcjonalności urządzenia mobilnego i to niezależnie od tego, czy konsument znajduje się w zasięgu sieci 3G czy Wi-Fi. Mobile Behave monitoruje zachowania konsumenta poczynając od sprawdzenia, o której godzinie zadzwonił jego budzik, sprawdza także sposób wykorzystania internetu w komórce/tablecie, wykorzystanie wszelkiego rodzaju aplikacji jak gry, prognoza pogody, skanowanie kodów QR czy wykorzystanie płatności elektronicznych.

Rewolucyjna metoda Mobile Behave może być wykorzystana m.in. do planowania i oceny kampanii poprzez urządzenia mobilne, testowania aplikacji, sprawdzania stopnia zaangażowania w wykorzystanie pewnych typów aplikacji, badania wykorzystania aplikacji konkurencyjnych czy monitoringu przemieszczania się konsumentów.

kliknij na obrazek aby powiększyć

Liczba pytań o Mobile Behave od klientów, jeszcze przed szerokim zakomunikowaniem tej usługi, pokazuje jak bardzo potrzebna jest precyzyjna wiedza o konsumencie mobilnym. Okazuje się, że w czasach szerokiego dostępu do różnych informacji i danych mimo wszystko mamy przyjemność wypełniać białą plamę na mapie wiedzy o konsumencie” – mówi Mateusz Galica, Client Service Director w TNS Polska.

Realizacja pierwszego panelu Mobile Behave rozpoczęła się w Polsce w listopadzie 2012r. Więcej informacji na temat Mobile Behave: Mateusz Galica, Client Service Director w TNS Polska, e-mail: mateusz.galica@tnsglobal.com