Jakość na bank 2015

 

www

“Jakość na bank – Niezależny audyt jakości obsługi 2015″ to odpowiedź na potrzeby rynku i naszych klientów z branży bankowej, którzy odczuwają niedosyt wiedzy na temat jakości obsługi na rynku finansowym. Tegoroczna edycja Jakości na bank, to spojrzenie na świat finansów oczami młodych ludzi, oceniających wizytę w placówce przez pryzmat doświadczeń z innych branż. Partnerem projektu jest Dziennik Gazeta Prawna – na jego łamach w czwartek 28 maja ukazał się m.in. ranking banków, integralny element projektu Jakość na Bank, oraz artykuł podsumowujący ranking.

Zrealizowane już po raz czwarty benchmarkowe badanie mystery shopper jest doskonałym źródłem wiedzy, ale też początkiem dyskusji na temat tego jak obsługiwać, na co kłaść nacisk podczas obsługi i czego tak naprawdę potrzebują klienci banków. W 2015 roku młodzi klienci odwiedzili blisko 1500 placówek bankowych.

W tej edycji Jakości na Bank odpowiadamy m.in. na pytania:

  • Jak doradcy wspierają młodych ludzi w podejmowaniu decyzji o wyborze marki i produktu?
  • Czy dotrzymanie kroku młodemu klientowi jest trudne i wymaga zupełnie innego, nowatorskiego podejścia?
  • Jak nie stracić młodego klienta już przy pierwszej wizycie?
  • Jak wyróżnić się na tle konkurencji, kiedy oferty banków są do siebie tak podobne?

Projekt Jakość na bank jest realizowany od 2012 roku. Na podstawie jego wyników i naszych rekomendacji w wielu organizacjach wdrażane są nowe rozwiązania dotyczące jakości, nie tylko jakości obsługi. 
Wyniki badania udostępniamy w formie internetowej przeglądarki oraz indywidualnego raportu graficzno-opisowego.

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferty w poniżej prezentacji oraz do kontaktu z nami. 
Z przyjemnością odpowiemy na Państwa pytania: Hanna Piotrowicz oraz Paweł Machała.