Labirynt
Ścieżki wzrostu dla branży farmaceutycznej


Konferencja Kantar Healthcare

5 kwietnia 2017, Och-Teatr, ul. Grójecka 65, Warszawa


Prelegenci

 dorota Dorota Cudna – Sławińska.
Managing Director Kantar Healthcare. Z zawodu i przekonania badacz i facylitator. Z branżą marketingową związana od 2001. W trakcie kilkunastoletniej pracy badacza oraz stratega zdobyła rozlegle doświadczanie w zakresie badań, przekładania ich wyników na rozwiązania marketingowe oraz budowania strategii marek. Doświadczony moderator warsztatów strategicznych i kreatywnych. Członek i trener Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Powtarza, że chcieć to móc, podejmując wyzwania, których nikt inny nie chce lub nie potrafi się podjąć.
tomaszczajkowski
Tomasz Czajkowski
. Account Director, absolwent Wydziału Filozofii i Socjologii UW, od 1994 r. związany z branżą badań rynkowych. Od 2000 roku koordynuje zespołem wyspecjalizowanym w badaniach rynku farmaceutycznego oraz projektami badawczymi dla segmentów RX i OTC. Realizował projekty w obszarze w onkologii, kardiologii, dermatologii, gastrologii, pediatrii, ginekologii, urologii, psychiatrii, neurologii, reumatologii, diabetologii, stomatologii i innych. Realizował projekty badawcze dotyczące rynku dermokosmetyków. Trener PTBRiO w zakresie szkoleń poświęconych badaniom rynku farmaceutycznego.
piotrmadalinski
Piotr Madaliński.
Client Manager, psycholog, ekonomista i socjolog. Posiada 16 lat doświadczenia w badaniach marketingowych, od 2007 roku w Kantar MillwardBrown. Główne zainteresowania badawcze to badania i analiza komunikacji reklamowej w ramach rynku farmaceutycznego. Odpowiedzialny za zarządzanie projektami badawczymi, koordynację międzynarodowych projektów badawczych, przygotowywanie ofert badawczych i kontakty z klientami.
kamilmichalski
Kamil Michalski.
Digital Director w Kantar Insights, absolwent Wydziału Socjologii i Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w prowadzeniu badań marketingowych i społecznych. Przez 4 lata pracował w GfK Polonia, zajmując się badaniami mediów oraz sektora FMCG, następnie w Ipsos przez ponad 10 pracował jako Team Manager w dziale badań reklamy oraz na stanowisku CEE Regional IIS Client Service Director. Aktualnie cały czas spędza w internecie, specjalizując się w badaniach konsumenckich online i rozwijaniu badań cyfrowych w grupie Kantar.
wiolarylska
Wioletta Rylska
. Account Manager, absolwentka Psychologii na Wydziale Nauk Społecznych KUL w Lublinie. Od kilkunastu lat w badaniach. Specjalizuje się głównie w realizacji badań ilościowych w obszarze leków OTC. Ma duże doświadczenie w badaniach wizerunku marek i badaniach U&A.
mikowska1
Monika Mikowska. Współwłaścicielka agencji the mobee dick, projektującej rozwiązania mobilne. Specjalistka w zakresie mobile UX design i użyteczności aplikacji i stron mobilnych oraz strategiach obecności w kanałach mobilnych. Autorka popularnego bloga jestem.mobi, pod którego szyldem publikuje cenione raporty branżowe, np. “POLSKA.JEST.MOBI”, “Mobile Commerce w Polsce”, współautorka książki “E-marketing”, wydanej przez PWN.
KatarzynaZalewska
Katarzyna Zalewska.
Senior Research Executive, socjolog z wykształcenia i zamiłowania. Specjalizuje się w projektach dla lokalnych i międzynarodowych podmiotów farmaceutycznych (z portfelem marek zarówno OTC, jak i Rx), wspierając rozwój ich biznesu poprzez stosowanie odpowiednich metod badawczych i dostarczanie precyzyjnych rekomendacji. Doświadczona w koordynacji strategicznych projektów wzmacniających pozycjonowanie marek (np. NeedScope). Współodpowiedzialna za syndykatowe badanie OTC Track Kantar TNS. Nie odpuszcza, dopóki nie odpowie na wyzwanie biznesowe Klienta!
monikazielenkiewicz
Monika Zielenkiewicz.
Client Manager, absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. W Millward Brown od 1999 roku. Od 2011 specjalizuje się w badaniach dla rynku farmaceutycznego. Ma bogate doświadczenie zarówno w badaniach jakościowych, jak i ilościowych. Specjalizuje się w projektach ukierunkowanych na ocenę pozycjonowania, rozwój marek i poszukiwanie insightów konsumenckich.
 Monika_Zielienkiewicz_2b Monika Zielenkiewicz. Managing Consultant Psycholog z wykształcenia badacz jakościowy z zamiłowania. Z TNS związana od 2007 roku. Specjalizuje się w badaniach wizerunku oraz badaniach komunikacji.
Prelegentka na kongresach PTBRiO w tym wystąpienia dotyczącego strategicznego budowania wizerunku marki pt. Celebryta kontrolowany.