Kartezjusz

 

A gdyby niebadalne nie istniało?

Wąskie grupy. Rzadkie zjawiska. Szybkie decyzje.

Mamy przyjemność przedstawić nowe na polskim rynku podejście badawcze, które umożliwia w krótkim czasie dotarcie do wąskich grup docelowych i nisz rynkowych. Dzięki niemu sięgamy po opinie unikalnych grup konsumentów, weryfikujemy postawy, poznajemy oczekiwania.

Zjawiska dotyczące rzadkich, kilkuprocentowych grup Polaków dotychczas analizowane były na próbach celowych, bądź poruszane w ramach badań jakościowych. Teraz pojawia się trzecia, efektywna kosztowo możliwość: dotarcie do tych osób w ramach reprezentatywnego pomiaru Kartezjusz.

Często to właśnie specyficzne grupy konsumentów i wiedza o ich potrzebach stanowią o trafności podejmowanych decyzji biznesowych. Decyzji, które muszą zapadać szybko w oparciu o wiarygodne, twarde dane. Zbudowaliśmy Kartezjusza tak, by temu wyzwaniu w pełni sprostać.

Nasi klienci wykorzystali już to podejście do:

  • Monitoringu wielkości i dynamiki rynku
  • Analizy wielkości i kierunków przepływów pomiędzy markami
  • Zbadania profili społeczno-demograficznych i psychograficznych klientów
  • Monitoringu kondycji marki
  • Pomiaru efektywności komunikacji
  • Obserwacji nowych marek i usług

Kartezjusz pomógł nam także niezwykle precyzyjnie oszacować prognozę wyborczą podczas ostatnich wyborów do Sejmu.

„Długi ogon” marketingu ma wreszcie swój odpowiednik w badaniach rynku!

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą oraz do kontaktu z nami.