Dokąd jedzie Pan Y?
Nowa jakość, nowe relacje, nowe szanse wzrostu

Konferencja TNS Polska

18 września 2014, Instytut Teatralny, ul. Jazdów 1, Warszawa


O konferencji

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam na drugą konferencję TNS Polska dedykowaną branży motoryzacyjnej, podczas której podzielimy się z Państwem obserwacjami i wskazówkami na temat trendów kształtujących obecny i przyszły biznes w tym sektorze.

Sprzedaż nowych samochodów w tym roku zauważalnie drgnęła. Podczas ubiegłorocznej konferencji 67% naszych gości uważało, że w 2014 r. sprzedaż w Polsce przekroczy 300 tysięcy sztuk samochodów osobowych. Wygląda na to, że mieli rację, a przynajmniej na razie się na to zapowiada. Rynek zastanawia się zapewne, czy w 2015 r. uda się utrzymać trend wzrostowy, my natomiast chcielibyśmy porozmawiać z Państwem o nieco dalszej perspektywie czasowej.

Opowiemy czy i jak różnią się aktualni klienci branży motoryzacyjnej, czyli przedstawiciele Generacji X, od swoich młodszych następców, czyli Generacji Y. Grupy, która być może już niedługo znajdzie się w głównym polu zainteresowania koncernów branży Automotive na starym kontynencie. Czy z samochodem będzie im po drodze? Jak duże są różnice w podejściu do motoryzacji, czy szerzej – mobilności, pomiędzy polskimi Generacjami X i Y?  Jak wypadamy na tle innych krajów europejskich?

Poruszymy także zagadnienia związane z inwestowaniem w relacje z klientami. Opowiemy, jak różnią się oczekiwania klientów w stosunku do branży motoryzacyjnej i innych sektorów rynku. Czy w kontekście standardów obsługi klienci stawiają branży Automotive poprzeczkę wyżej niż np. bankom?

Będziemy także mieli przyjemność i zaszczyt po raz drugi wręczyć statuetki Kluczy Jakości dla marek oferujących najwyższy standard obsługi klienta w sieci autoryzowanych stacji obsługi.

Konferencję zwieńczy dyskusja panelowa, podczas której z doświadczonymi praktykami z branży motoryzacyjnej porozmawiamy o tym, czy i jak zmieni się podejście importerów do procesów Client Experience w kontekście  obecnych uwarunkowań konkurencyjnych i wkroczenia na rynek przedstawicieli “igreków”.

Serdecznie zapraszam do udziału w konferencji.

Do zobaczenia 18 września!

Michal Roszkowski 130x130 www

Michał Roszkowski
Account Director
szef zespołu TNS Automotive