Wertepy i tarapaty
Przygody konsumentów na czterech kółkach

Konferencja TNS Polska

24 września, Kinoteka, Pl. Defilad 1, Warszawa


Klucze Jakości 2015

Podczas trzeciej konferencji motoryzacyjnej TNS Polska „Wertepy i tarapaty. Przygody konsumentów na czterech kółkach” zostały wręczone Klucze Jakości – nagrody za najlepszą obsługę klienta w ASO, przyznane na podstawie badania TNS Garage Quality Check 2015.
W tym roku Klucze Jakości zostały wręczone po raz trzeci, ale po raz pierwszy została przyznana nagroda także w kategorii marek premium.

Złoty Klucz Jakości trafił do Renault Polska. Statuetkę odebrał Tomasz Latała-Golisz – Dyrektor Wykonawczy Renault w Polsce, a nagrodę wręczył Piotr Kwiatkowski, prezes zarządu TNS Polska.

II miejsce w rankingu na najlepszą obsługę klienta w Autoryzowanych Serwisach ASO otrzymała Marka Skoda należąca do Volkswagen Group Polska. Statuetkę Srebrnego Klucza Jakości 2015 odebrał Norbert Rachuba, Kierownik Zespołu Doradców Sieci Serwisowej ŠKODA.

Brązowy Klucz Jakości trafił do Citroen Polska, nagrodę odebrał: Marek Kałwa, Ekspert ds.Technicznych i Metod Obsługi Posprzedażnej Citroën Polska.

Klucz Jakości dla Marki Premium powędrował do BMW Group Poland. Nagrodę, przyznaną w tym roku po raz pierwszy, odebrał Piotr Laube – Aftersales Area Manager BMW Group Poland.

Więcej na ten temat przeczytają Państwo w informacji prasowej.

nagrody