Znikający punkt
...czyli zawrotny pościg za konsumentem


IV Konferencja Motoryzacyjna TNS Polska

23 września 2016, Dom Handlowy Mysia 3, ul. Mysia 3, Warszawa


O konferencji

Szanowni Państwo,

Mam przyjemność zaprosić Państwa na kolejną konferencję TNS Polska dedykowaną branży motoryzacyjnej: „Znikający punkt…czyli zawrotny pościg za konsumentem”.

Znikający punkt to między innymi znikająca marża, lub – w kontekście jednej z prezentacji – niewykorzystane szanse na to, aby dodatkowa marża mogła się pojawić. Podczas tegorocznej edycji naszej imprezy będziemy chcieli Państwa zainspirować do działań na poziomie sieci dealerskich wspierających współpracę pomiędzy działami sprzedaży samochodów nowych, sprzedaży samochodów używanych, obsługi posprzedażnej – naszym zdaniem wprowadzenie pewnych nawyków działań i dobrych praktyk może skutkować wzrostem biznesu bez ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych.

Znikający punkt to również znikający, a właściwie cały czas zmieniający się konsument. W drugiej części naszego spotkania razem z naszymi gośćmi zaprezentujemy Państwu zestaw najnowszych trendów konsumenckich, jako inspirację do budowy strategii komunikacji i ofert, mogących odpowiedzieć na wyłonione w badaniach trendy. Czy branża motoryzacyjna nadąży za znikającym konsumentem? Raczej prędzej niż później model biznesowy będzie musiał ulec zmianie, ale jak wykorzystać szanse w krótkim terminie w oparciu o to, jak zmieniają się Polacy? Mam nadzieję, że znajdą Państwo odpowiedzi na te pytania w naszych wystąpieniach.

Na tegorocznej konferencji nie zabraknie także ciekawych gości. Wrześniowe spotkanie zakończymy wręczeniem nagród przyznawanych za najlepszą obsługę w sieciach dealerskich na podstawie wyników badań realizowanych w tym roku przez TNS Polska.

Serdecznie Państwa zapraszam do udziału w tegorocznej konferencji!

Do zobaczenia 23 września!

Michal Roszkowski 130x130 www

Michał Roszkowski
Account Director
szef zespołu Automotive w TNS Polska