Znikający punkt
...czyli zawrotny pościg za konsumentem


IV Konferencja Motoryzacyjna TNS Polska

23 września 2016, Dom Handlowy Mysia 3, ul. Mysia 3, Warszawa


Prelegenci

photo Kamil Dołowski. Menadżer sportowy, artysta, kaskader filmowy, certyfikowany trener Parkour. Konsultant i ekspert dla sportów miejskich w przestrzeni publicznej, od 2005 roku zaangażowany aktywnie w rozwój Parkour i jego społeczności w Polsce. Członek założyciel, a obecnie prezes zarządu Stowarzyszenia Parkour United.Współtwórca pierwszej w Polce akademii Parkour – regularnych zajęć dla dzieci, młodzieży i dorosłych i organizator wielu wydarzeń opartych o sporty i aktywności miejskie.
 burmistrz Grzegorz Józef Benedykciński. Polski samorządowiec, burmistrz Grodziska Mazowieckiego II, III, IV, V, VI i VII kadencji (nieprzerwanie od 1994 r.). W bezpośrednich wyborach samorządowych za każdym razem uzyskiwał reelekcję na stanowisko burmistrza w I turze głosowania. Zdobywca licznych odznaczeń i wyróżnień (m.in. Krzyż Oficerski Orderu Odrodzenia Polski, Odznaka Honorowa za Zasługi dla Samorządu Terytorialnego, Lider Samorządu w kategorii gmin miejskich i miejsko-wiejskich, Europejczyk Roku, Najlepszy Burmistrz Roku).
TNS Polska Piotr Chojnowski (3) Piotr Chojnowski. Account Director. Absolwent Stosunków Międzynarodowych Collegium Civitas. Z badaniami związany od 1998 roku, w TNS od 2009. Prowadzi projekty dla największych klientów z sektora nowych technologii (telekomunikacja, IT, elektronika). Specjalizuje się w projektach dotyczących B&C (marka i komunikacja) oraz NPD (wprowadzanie nowych produktów i optymalizacja już obecnych na rynku).
TNS_Polska_Mateusz_Galica Mateusz Galica. Client Service Director. Szef zespołu Marketingu, prezes PTBRiO. W TNS od 1999 r.
Zajmuje się m.in. budową oferty badawczej firmy oraz implementacją międzynarodowych rozwiązań badawczych na rynku polskim. Odpowiedzialny za strategię i komunikację w TNS Polska. Autor licznych publikacji branżowych. Jako szef zespołu ds. komunikacji laureat nagrody Akademii PR 2008 za najlepszy polski zespół ds. komunikacji korporacyjnej oraz WPP Cream Awards: Creme de la creme 2014.
 Krzysztof Godlewski czarnobiałe Krzysztof Godlewski. Marketing Manager w firmie UCANDO (Hella Group). Absolwent studiów marketingowych i politologicznych. Certyfikowany ekspert Google Analytics i Google Adwords. W UCANDO odpowiedzialny za całość komunikacji marki z klientem: strategię, rozwój i nadzór nad kampaniami oraz prowadzonymi działaniami w serwisie. Specjalizuje się w projektach internetowych, głównie e-commerce. Pasjonat nowych technologii i marketingu online.
 Grzemski Piotr czarnobiałe ok (1) Piotr Grzemski. Brand Manager OTOMOTO. Absolwent Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu (filozofia, socjologia). Od 2008 roku związany z marketingiem internetowym, a od 2010 w OTOMOTO gdzie łączy internet z branżą automotive. Współtwórca projektu Internetowy Samochód Roku, który na podstawie statystyk pokazuje trendy polskiego rynku samochodów i innych pojazdów.
TNS Polska Pawel Machala (4) Paweł Machała. Strategic Account Manager.
Absolwent Wydziału Nauk Humanistycznych i Społecznych Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Specjalizuje się głównie w badaniach Mystery Shopper sektora usług finansowych oraz  tworzeniu benchmarków rynkowych, Na swoim koncie ma realizację kilkudziesięciu projektów dotyczących badania jakości i chronometrii procesów obsługi klientów detalicznych, MSP i korporacji. Pomysłodawca i twórca rankingu Jakość na bank.
 4 Michał Roszkowski. Account Director. Szef zespołu TNS Automotive. Absolwent Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej w Warszawie. W TNS Polska od 2004 roku. Odpowiedzialny za rozwój badań dla branży automotive w ramach obsługi klientów lokalnych oraz klientów globalnych w międzynarodowym TNS Automotive Team. Specjalizuje się w badaniach towarzyszących wprowadzaniu nowych modeli, badaniach marki i komunikacji oraz badaniach satysfakcji i jakości obsługi w sieciach dealerskich.
 TNS Polska Karolina Wetoszka (2) Karolina Wetoszka. Strategic Account Manager w teamie TNS Automotive. W TNS od 2008 roku. Ekspert w dziedzinie badań standardów jakości obsługi klienta w sieciach dealerskich. Ma bogate doświadczenie w badaniach procesu sprzedaży oraz działań after-sales, jak również projektach dla sieci stacji paliw.