Znikający punkt
...czyli zawrotny pościg za konsumentem


IV Konferencja Motoryzacyjna TNS Polska

23 września 2016, Dom Handlowy Mysia 3, ul. Mysia 3, Warszawa


Program

10:00 10:30 Rejestracja, kawa i ciastka

Blok 1: Uwaga! Znikający klient!  prowadzi Michał Roszkowski, Head of Automotive, TNS Polska

Czas to pieniądz – skoro tak, to ile czasu doradcy handlowi poświęcają na rozmowę o ofercie, a ile czasu poświęcają na prezentację samochodu? Czy można przeprowadzić badanie potrzeb w półtorej minuty? Jak różnią się marki pomiędzy sobą w proporcjach czasu poświęcanego na różne etapy obsługi? Jakie implikacje dla branży motoryzacyjnej płyną z porównania procesu obsługi w placówkach bankowych? Dużo pytań, ale mamy nadzieję również dużo odpowiedzi znajdą Państwo w pierwszej części spotkania.

Utracone szanse – jakie potencjalne straty pojawiają się, kiedy handlowcy i doradcy serwisowi zamykają się w swoich silosach i nie patrzą holistycznie na biznes dealerski. Proste rozwiązania mogą być najlepsze.

Samochody używane u dealera – proces sprzedaży SU musi się różnić od analogicznego działania w dziale samochodów nowych. Ale jakie są różnice w praktyce? Spróbujemy spojrzeć na ten obszar w świetle działań marketingowych dealerów.

W sesji wezmą udział: Paweł Machała, Strategic Account Manager, TNS Polska; Karolina Wetoszka, Strategic Account Manager, TNS Polska; Piotr Grzemski, Brand Manager, Otomoto

11:30 12:00 Przerwa na kawę

Blok 2: W pogoni za konsumentem  prowadzi Mateusz Galica, Head of Strategy & Marketing, TNS Polska

W czasach nacechowanych z jednej strony niepewnością ekonomiczną i polityczną, z drugiej rozwojem technologii, zachowania konsumenckie potrafią wymknąć się spod kontroli.
Aby lepiej zrozumieć motywy i wybory nabywcy, PTBRiO, przy współpracy m.in. TNS Polska,  przeprowadziło największy w Polsce projekt trendwatchingowy. W oparciu o wyniki „Konsumenta 2016”, wraz z naszymi gośćmi naszkicujemy możliwości rozwoju biznesu w branży motoryzacyjnej.

W sesji wezmą udział: Kamil “Polkin” Dołowski, Szef Parkour United, kaskader filmowy; Grzegorz Benedykciński, Burmistrz Grodziska Mazowieckiego; Piotr Chojnowski, Account Director, TNS Polska; Krzysztof Godlewski, Marketing Manager, Ucando

13:15  Wręczenie Nagród: Klucze Jakości i Wielki Test Salonów

13:30 – Lunch