Dzień Dobry,

Tuż przed majówką przesyłamy garść branżowych ciekawostek. W wywiadzie z ekspertami podpowiadamy jak skutecznie zarządzać touchpointami. Zapowiadamy konferencję Bliżej. Rzecz o relacjach z klientami. Zapraszamy też do obserwacji Trendozbioru – nowej konstelacji pełnej wiedzy o konsumentach.

Ciekawej lektury i słonecznej majówki!

connect ampl
W labiryncie touchpointów

Konsumenci mają dziś więcej okazji do kontaktu z marką, niż kiedykolwiek. Marketerom często zaś brak holistycznego narzędzia, zapewniającego najlepszy zwrot z inwestycji w punktach styku. Zapraszamy do lektury wywiadu z Magdaleną Rumas i Piotrem Chojnowskim o wyzwaniach stojących przed marketerami i tym, jak skutecznie na nie odpowiedzieć.

Przeczytaj wywiad


co słychać-01-01
Bliżej. Rzecz o relacjach z klientem

18 maja w Służewskim  Domu Kultury odbędzie się  XVII konferencja finansowa Kantar TNS: Bliżej, rzecz o relacjach z klientem. Motywem przewodnim wydarzenia będzie poszukiwanie bliskości, skracanie dystansu między instytucją finansową a klientem. Jakie działania mogą sprawić, aby klient czuł się bardziej komfortowo? Jak budować jego zaufanie i emocjonalny związek z usługodawcą? Co instytucje finansowe mogą zrobić, żeby ich oferta i przekaz marketingowy przemawiały nie tylko do rozumu, ale i do serca, żeby zaspokajały również potrzeby emocjonalne klientów?  Na te i inne pytania odpowiemy w trakcie majowego przedpołudnia.

Przejdź na stronę konferencji


labirynt
Ścieżki wzrostu dla branży farmaceutycznej

Za nami pierwsza konferencja Kantar Healthcare, która zgomadziła przedstawicieli wszystkich graczy rynkowych. W nietypowej, teatralnej formule przedstawiliśmy najświeższe prognozy ekspertów i praktyków branżowych oraz trendy, które będą kształtować zachowania konsumentów w nadchodzących latach. Zachęcamy do obejrzenia fotorelacji z tego wydarzenia. Polecamy także artykuł Kamila Michalskiego “Digital czy stara szkoła? Wyzwania i szanse dla branży farmaceutycznej”


co-słychać
Trendozbiór 2017

Trendy konsumenckie to temat, który od kilku lat jest w centrum zainteresowania marketingu, sprzedaży i szeroko rozumianej komunikacji marketingowej. W czasach, gdy o sukcesie rynkowym nie decydują już tylko dobry produkti dobra kampania reklamowa, ale głównie zrozumienie tego, co „kręci” konsumenta, trendy konsumenckie stają się coraz efektywniejszym źródłem inspiracji i podstawą do decyzji dla marketerów.  Kantar Trendozbiór 2017 to gotowy raport, który może służyć jako źródło wiedzy o konsumentach, ale także bogaty materiał warsztatowy, pozwalający realizować zaawansowane projekty koncepcyjne i aktywacyjne. 

Przejdź na stronę Kantar Trendozbiór 2017 | Dowiedz sie więcej o projekcie


medale
Nagrody, nagrody…

W kwietniu mieliśmy przyjemność wręczać dwie ważne branżowe nagrody, których Kantar TNS jest partnerem: Złoty Bankier i Loyalty Awards. Złoty Bankier największy tego rodzaju projekt badawczy na polskim rynku. Nagrody otrzymały banki, które uzyskały najwyższe oceny w badaniu realizowanym przez partnerów merytorycznych przedsięwzięcia Kantar TNS i Obserwatorium.Biz. Loyalty Awards  to jedyne na polskim rynku wyróżnienie przyznawane projektom lojalnościowym przez praktyków marketingu i zarządzania relacjami z klientami.
Serdecznie gratulujemy wszystkim nagrodzonym!


consumer index_nodate
Kwiecień z rekordem

Podobnie jak wiosenna pogoda, wskaźnik nastrojów konsumenckich Consumer Index jest mocno niestabilny – po marcowym spadku w kwietniu wzrósł do najwyższej wartości od 2008 roku osiągając +2,0, można więc powiedzieć, że osiągnął rekord 10-lecia. Takim nastrojom sprzyjają oczywiście dane makroekonomiczne – rozpędzona gospodarka nie wyhamowuje, wskaźnik bezrobocia spadający systematycznie od 2014 roku zszedł już poniżej 9%, płace rosną znacznie powyżej wskaźnika inflacji, rośnie sprzedaż towarów i usług konsumpcyjnych, a na przykład sprzedaż nowych samochodów osobowych w ciągu pierwszych trzech miesięcy tego roku była o 20% wyższa niż w roku 2016.

Po pełne dane przejdź na stronę wskaźnika


Chcesz otrzymywać nasz newsletter?

Zapisz się