Dzień Dobry,

W tym wydaniu newslettera przeczytacie m.in. o Labiryncie – pierwszej konferencji Kantar Healthcare, podczas której przestawimy ścieżki wzrostu dla branży. Piszemy także o Social Zoom – innowacyjnym monitoringu sieci, nowym narzędziu Kantar TNS, które pomaga odsiać internetowy spam i pozostawić jedynie precyzyjnie targetowane wypowiedzi internautów.

Ciekawej lektury! 

labirynt
Labirynt. Ścieżki wzrostu dla branży farmaceutycznej

5 kwietnia 2017 r. odbędzie się pierwsza konferencja nowego zespołu Kantar Healthcare. Zaprezentujemy na niej najświeższe prognozy ekspertów i praktyków branżowych, przygotowane na podstawie rozmów z managementem największych graczy rynkowych. Przedstawimy także trendy, które będą kształtować zachowania konsumentów w nadchodzących latach. Branżowi eksperci podzielą się m.in. receptą na udane przejście z Rx na OTC i wskazówkami na temat tradycyjnej i cyfrowej komunikacji marketingowej. Konferencja jest przeznaczona wyłącznie dla klientów i partnerów biznesowych Kantar Healthcare.

Przejdź na stronę konferencji


socialzoom
Social Zoom – innowacyjny monitoring sieci

Każdego dnia internauci wypowiadają się na temat marek, usług i produktów, co generuje miliony postów. Na rynku dostępnych jest wiele narzędzi pozwalających na monitoring sieci. Jak z takiej masy internetowych danych wydobyć wartościowe informacje o konkretnej marce lub produktach? SocialZoom – nowe narzędzie Kantar TNS pomaga odsiać internetowy spam i pozostawić jedynie precyzyjnie targetowane wypowiedzi internautów. Właściwy dyskurs poddawany jest następnie analizie ilościowej i jakościowej, co pozwala odpowiedzieć, na konkretne pytania biznesowe w postaci przejrzystych raportów.

Poznaj Social Zoom


consumer index_nodate
Ostrożnie i niejednoznacznie

TNS Consumer Index miesiąc do miesiąca wzrósł o 1 pp., a rok do roku poprawił swoją wartość zaledwie o 3 pp. Jest to wynik braku koherentnej społecznej oceny sytuacji ekonomicznej kraju oraz gospodarstw domowych. Nie obserwujemy także sezonowej poprawy nastrojów, która zwykle w pierwszym kwartale kształtowana jest skumulowanym wpływem czynników krótkookresowych oraz długookresowego trendu.

Przejdź na stronę wskaźnika i dowiedz się więcej


Chcesz otrzymywać nasz newsletter?

Zapisz się