Dzień Dobry,

Zapraszamy na krótką podróż po świecie badawczych ciekawostek. Przeczytacie m.in. o dobroczynności jako postawie i wymiernych liczbach oraz o samochodach elektrycznych i ich szansach nad Wisłą. Przedstawiamy także Creative House – nową, marketingową siłę Kantara. 12 minut czytania, nie zajmiemy więcej.

Ciekawej lektury! 



pomaganie
Dobroczynność po polsku

Dwóch na trzech Polaków twierdzi, że pomaganie jest jedną z największych radości w ich życiu! Jednocześnie 14% badanych poproszonych o podanie „z głowy” nazw organizacji dobroczynnych nie potrafi wskazać żadnej… Podobnie jak w latach poprzednich, w ramach Kantar Public zapytaliśmy Polaków o ich stosunek do pomagania innym oraz znajomość organizacji dobroczynnych. Jesteście ciekawi wyników? Zapraszamy do raportu.

Zobacz raport


nnn-03
“Elektrykiem” nad Wisłą – wizja czy rzeczywistość?

Z początkiem grudnia zaczęły pojawiać się pierwsze informacje o tym, że cztery koncerny samochodowe: VW, BMW, Ford oraz Daimler zawiązały współpracę, która ma na celu zbudowanie sieci szybkiego tankowania elektrycznością w Europie. Niedługo potem informacje te zostały potwierdzone. Główną ideą, która przyświeca budowie sieci jest umożliwienie posiadaczom samochodów elektrycznych przemierzanie dalekich tras samochodem, a także popularyzacja tego rodzaju środków lokomocji. A co o autach elektrycznych sądzą Polacy? Czy byliby skłonni sie do nich przesiąść?

Czytaj dalej


creativehouse
Rusza Creative House – marketingowe wsparcie dla marek Kantar

Kantar Insights w Polsce tworzy Creative House, zespół wsparcia komunikacyjnego i kreatywnego dla zespołów badawczych Kantar Millward Brown i Kantar TNS. Podstawowymi zadaniami zespołu Creative House będą obsługa komunikacyjna i PR spółek Kantar Insights oraz wsparcie poszczególnych zespołów badawczych w procesie przygotowania ofert oraz wykorzystania ich w organizacjach klientów.

Dowiedz się więcej i poznaj Creative House


melanz
Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość

Piękne, atrakcyjne dziewczyny w zderzeniu z brudnym przejściem podziemnym… Plastikowy kasownik zamiast czułego kochanka… Raperskie flow w kontraście do żenującego bełkotu. W ten innowacyjny sposób Główny Inspektorat Sanitarny chce zwrócić uwagę młodzieży na negatywne skutki korzystania z używek. Właśnie wystartowała ogólnopolska kampania „Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość”, do której badania zrealizował zespół Kantar Public.

Poznaj kampanię


paczka2014
750 970 osób, czyli Szlachetna Paczka 2016 w liczbach

Od wielu lat wspieramy Szlachetną Paczkę – na co dzień badawczo, realizując dedykowane projekty badawcze oraz dostarczając rekomendacje, pozwalające efektywniej realizować projekty pomocowe, a w listopadzie i grudniu – rzeczowo, robiąc paczki dla rodzin w potrzebie. Za nami kolejna, XVI już edycja Szlachetnej Paczki. Zobaczcie jej efekty!

Czytaj dalej


consumer index_nodate
Krok do przodu, krok do tyłu

Skończył się czas świętowania, szybko minęły dni szczodre (jak niegdyś nazywano okres od Nowego Roku do Trzech Króli), wróciliśmy do rzeczywistości i codziennej pracy. W styczniu nastroje konsumenckie nieco się poprawiły i rok zaczynamy z indeksem na poziomie -2,7. Nieznacznie pogorszyła się jednak ocena sytuacji ekonomicznej kraju, utrzymuje się krytyczna ocena dynamiki zmian, ale jednocześnie poprawiły się prognozy dotyczące sytuacji kraju za rok.

Przejdź na stronę wskaźnika i dowiedz się więcej


Chcesz otrzymywać nasz newsletter?

Zapisz się