Dzień Dobry,

W tym wydaniu newslettera przeczytacie o kolejnym rekordzie TNS Consumer Index i o modzie na wypoczynek w Polsce. Piszemy też o Connect – produkcie badawczym, który zapewnia 360-stopniowy widok na aktywność marki we wszystkich typach punktów styku. Przeczytacie także o kolejnym rekordzie TNS Consumer Index i o modzie na wypoczynek w Polsce. Zachęcamy też do zrobienia Szlachetnej Paczki, którą badawczo wspieramy przez cały rok, ale realne, konkretne paczki robimy właśnie teraz, w grudniu!

Ciekawej lektury! 



paczka2014
Robimy paczkę z Paczką!

Wierzymy, że nasza działalność biznesowa nie pozostaje bez wpływu na społeczeństwo oraz otoczenie, w którym funkcjonujemy, dlatego kilka lat temu rozpoczęliśmy współpracę ze Stowarzyszeniem Wiosna, organizatorem akcji Szlachetna Paczka. Jako partner badawczy Stowarzyszenia na co dzień pomagamy pomagać - realizujemy dedykowane projekty badawcze oraz dostarczamy rekomendacje, które pozwalają efektywniej realizować projekty pomocowe. Dziś jednak zachęcamy do zrobienia konkretnej paczki!

Czytaj dalej


szablon
Marko, bądź tam gdzie Twój klient!

W dzisiejszych czasach konsumenci doświadczają marki na więcej sposobów niż kiedykolwiek wcześniej, a każde takie doświadczenie ma potencjał do zmiany postaw i zachowań wobec marki. Pozycja, jaką zajmują marki w umyśle konsumenta, jest sumą zapamiętanych doświadczeń z marką oraz doświadczeń, którymi dzielą się inni konsumenci.


Czytaj dalej


polskosc
Urlop w Polsce – chwilowa moda czy istotny trend?

Na przestrzeni ostatnich 2 lat zaobserwowaliśmy dynamicznie rosnący trend szeroko rozumianej mody na polskość. Na różnych rynkach chętniej szukamy tego, co polskie, swojskie i lokalne. Motywacją do tego nie jest wyłącznie niższa cena, a przede wszystkim postrzeganie polskich produktów jako lepszych jakościowo. Jak na tym the wypada turystyka? 

Przeczytaj artykuł


consumer index
Znów na plusie!

Kilka lat czekaliśmy na dodatnie wartości wskaźnika TNS Consumer Index. Listopad był drugim miesiącem, po wrześniu, kiedy wskaźnik przebił się przez magiczne zero i uzyskał wartość 0,1. Czyżby trend dobrych nastrojów konsumenckich miał się utrzymać? W ostatnim czasie jesteśmy społeczeństwem pełnym podziałów i różnic, co ma również swoje odzwierciedlenie w nastrojach konsumenckich.

Przejdź na stronę wskaźnika TNS Consumer Index.


Chcesz otrzymywać nasz newsletter?

Zapisz się