Dzień Dobry,

Zapraszamy jesienną na porcję badawczych ciekawostek. Przeczytacie o Connected Life, globalnym projekcie Kantar TNS, którego celem jest szukanie szans dla wzrostu w ramach zintegrowanego marketingu. Mamy też ciekawostkę dla fanów seriali, w szczególności “Stranger Things” – w oparciu o dane social listening i korzystając z narzędzia SocialZoom, przeprowadziliśmy analizę dyskursu w Internecie wokół premiery 2 sezonu. Przedstawiamy również nowe osoby, które tej jesieni do nas dołączyły.

Ciekawej lektury!

CLstopka
Poznaj Connected Life 2017


Jak technologia zmienia życie konsumentów i zaufanie do marek w cyfrowym świecie? Connected Life to globalny projekt Kantar TNS, którego celem jest szukanie szans dla wzrostu w ramach zintegrowanego marketingu skupionego wokół takich pojęć jak consumer, connections, content oraz commerce. W ramach całego procesu zrealizowano 70 000 wywiadów (w tym 1000 w Polsce) w 57 krajach. Po więcej informacji zapraszamy na stronę Connected Life.


MichalPrzadka
Michał Prządka jako Operations Director w Kantar

Od 15 listopada Michał Prządka obejmie stanowisko Operations Director w Kantar Insights. Dotychczas zajmował stanowisko CEO w El Passion, firmie technologicznej wspomagającej rozwój start-up’ów. Dla marek Kantara w Polsce to zapowiedź stworzenia nowego modelu biznesu badawczego, którego nadrzędnymi celami są oszczędność czasu i wzrost biznesu klientów.

Dowiedz się więcej


socialzoom
Stranger Things 2 – o tym się mówi

Po ogromnym sukcesie pierwszego sezonu, serial “Stranger Things” powrócił na platformę Netflix z jeszcze większym sukcesem. W oparciu o dane social listening i korzystając z naszego narzędzia SocialZoom, przeprowadziliśmy analizę dyskursu w Internecie, wokół premiery 2 sezonu serialu.  Czy Demogorgon jest bardziej popularny niż Jedenastka? Czy działania marketingowe wokół premiery 2 sezonu zostały zauważone przez Internautów? Analizy SocialZoom pozwoliły określić odbiór premiery wśród polskich Internautów, skupiając się na ich reakcjach i elementach, które były dla nich najbardziej interesujące.

Zachęcamy do lektury krótkiego raportu!


consumer index
Kolejny miesiąc z rekordem

Jak pokazują dane z ostatniego pomiaru Consumer Index, w ostatnich tygodniach konsumenci ewidentnie postrzegają sytuację swoich gospodarstw domowych oraz sytuację ekonomiczną kraju jako dobrą, z perspektywą na jeszcze lepszą. Wygląda na to, że konsumenci czują w ostatnim czasie stabilizację swojej sytuacji, jak również widzą perspektywę jej poprawy, co z pewnością stanowi bodziec do podejmowania odważniejszych decyzji zakupowych i zaciągania zobowiązań. 
Po szczegóły, dane makroekonomiczne i komentarz Michała Roszkowskiego przejdź na stronę TNS Consumer Index.


marlenahuszczak
Marlena Huszczak jako Chief Operating Officer w Kantar

W październiku 2017 Marlena Huszczak objęła w Kantar Insights Polska nowe stanowisko COO (Chief Operating Officer). W ostatnich latach rynek badań stanął przed poważnymi wyzwaniami zmieniających się warunków biznesowych, automatyzacji procesów, również zmian w oczekiwaniach klientów, którzy chcą aby badacz rynku wykazywał się większym zaangażowaniem i doradczym podejściem.  Zadaniem Marleny Huszczak będzie koordynowanie zmian w firmach Kantar Insights, które pozwolą lepiej realizować strategię, przewidywać sytuację na rynku consultingu, wzmacniać pozycję marki Kantar w Polsce.

Czytaj więcej


Chcesz otrzymywać nasz newsletter?

Zapisz się