Korzenie

 

Dzisiejszy Kantar to kilka historycznych tradycji badawczych.

W 1958 roku, na fali postalinowskiej odwilży, powstał Ośrodek Badania Opinii Publicznej (OBOP). W 1994 roku OBOP odłączył się od dotychczasowego właściciela Telewizji Publicznej i stał się częścią międzynarodowej grupy TNS. W 1990, rok po obradach Okrągłego Stołu, powstał pierwszy w Polsce prywatny instytut badań rynkowych SMG/KRC Poland, który z kolei w 2000 roku wszedł do międzynarodowej grupy badawczej Millward Brown. 

Dziś wszystkie te tradycje badawcze, zarówno na polu badań społecznych, rynkowych jak i nowoczesnego consultingu biznesowego spotykają się w Kantarze, jako Kantar Millward Brown, Kantar Public i Kantar TNS. Historia firm, które są rdzeniem Kantara w Polsce to unikalne doświadczenie i ogromna wiedza o zachowaniach konsumenckich Polaków, ale także wartości, takie jak współpraca, zaufanie, rzetelność i uczciwość, które zdecydowały o ich najwyższej rynkowej pozycji. Dzięki tej kumulacji różnych doświadczeń consultingowych, dzisiejszy Kantar, to jedna z najwszechstronniejszych i najbardziej kompetentnych organizacji doradczych w Polsce.