Możemy zapomnieć o branży motoryzacyjnej, jaką znaliśmy do tej pory. Wraz z rosnącą konkurencją, rozproszeniem komunikacji mediowej, oczekiwaniami dostarczania bardziej „zielonych” samochodów oraz innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych, rynek Automotive zmienia się szybciej niż moglibyśmy sądzić.
Podstawowe kwestie nurtujące aktualnie rynek to:
TNS Automotive rozumie te uwarunkowania, dlatego stale staramy się dostarczać innowacyjne rozwiązania pomagające naszym klientom osiągać wzrost w tym zmiennym środowisku.
Naszym celem w TNS Automotive jest wspieranie naszych klientów w efektywnym kreowaniu, zarządzaniu i udoskonalaniu relacji z użytkownikami marki.Doskonale rozumiemy cykl życia relacji użytkownika z marką i samochodem zaczynający się …
… na długo przed zakupem samochodu, a kontynuowany …
… u dealera
… przez doświadczenia z codziennego użytkowania
… w ramach obsługi posprzedażnej i serwisowej w mniej lub bardziej regularnych okresach
… przez powiększenie się rodziny
… i prawdopodobnie aż do nowego większego samochodu
Idealną sytuacją dla każdej marki motoryzacyjnej jest przywiązać do siebie rodzinę. Nie tylko klienta, ale i jego rodzinę, aby w perspektywie móc zwiększyć flotę marki w gospodarstwie domowym i ponowić zakupy. Analogicznie moglibyśmy opisać relację z klientem biznesowym. Dzięki oferowanym przez nas badaniom satysfakcji i lojalności klientów jesteśmy w stanie wspomóc zarządzanie relacjami z klientami, jak również zoptymalizować zarządzanie siecią dealerską.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej skontaktuj się z Michałem Roszkowskim.
Klient, którego potrzeby nie zostaną dobrze rozpoznane w trakcie procesu sprzedaży w salonie i tak może zdecydować się na zakup, ponieważ wybór modelu dokonał się z dużym prawdopodobieństwem przed wizytą w salonie. Co innego, jeśli po wejściu do dealera nikt nie zajmie się nim przez 10 minut lub też nie zostanie zaproponowana mu jazda testowa. Jeśli w salonie konkurencji handlowiec powita go w drzwiach i zaprosi na jazdę próbną, ten klient już raczej do nas nie wróci.
Wszyscy wiemy, że coraz trudniej pozyskać nowego klienta i sprzedać mu samochód. Dlatego tak ważne w dzisiejszej sytuacji jest budowanie lojalności oraz satysfakcji aktualnych klientów i przywiązanie ich do marki po to, aby powtarzali i zwiększali oni zakupy usług serwisowych w ASO. W końcu jest to obecnie główne źródło dochodu dealerów.
Rocznie realizujemy blisko 10 000 audytów w sieciach dealerskich wskazując, na jakie elementy obsługi klienta położyć nacisk i sprawdzając, czy budżety na szkolenia doradców handlowych i serwisowych nie idą na marne oraz czy wypełniane są standardy narzucane sieciom przez importerów.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej skontaktuj się z Karoliną Wetoszką.
Strategie komunikacyjne nie ograniczają się już wyłącznie do pięciu podstawowych kanałów (TV, radio, prasa, outdoor, mailing). Dotarcie z przekazem do konsumenta stało się dużo bardziej skomplikowane. Tak samo jak sam proces decyzyjny dotyczący wyboru samochodu, głównie ze względu na ilość Touch point’ów z marką.
Konsument i marka kreują nowy model procesu zakupowego oddziałując na siebie wzajemnie. Z jednej strony marka – poprzez np. tradycyjne i cyfrowe media, w salonie sprzedaży, serwisie, a z drugiej zaś konsument – poprzez blogi, media społecznościowe, WOM. Rozumiemy tę sytuację, dlatego wyniki, które dostarczamy, to nie tylko słupki i procenty, ale głównie wnioski i insighty pomagające podejmować decyzje biznesowe w kontekście zarządzania marką i komunikacją.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej skontaktuj się z Michałem Roszkowskim.
TNS realizuje badania typu Car Clinic od ponad 40 lat. Jako zespół TNS Automotive w Polsce, co roku realizujemy projekty tego typu w kraju lub za granicą.
Projekty typu Car Clinic są niezwykle istotne dla strategii tworzenia i wprowadzania produktu, jakim jest samochód. Dostarczają głębokiego zrozumienia potrzeb konsumentów oraz ich postaw wobec nowego modelu.Badania Car Clinic zazwyczaj realizowane są w trakcie weekendu, kiedy to realizujemy około 150 do 300 wywiadów z respondentami reprezentującymi bardzo dokładnie opisaną grupę docelową, spełniającymi surowe kryteria rekrutacji i wymogi bezpieczeństwa.
Wyniki pochodzące z projektu typu Car Clinic zawierają wysoce precyzyjne informacje o mocnych i słabych stronach nowego modelu oraz wskazówki dotyczące pozycjonowania i komunikacji, które są bezcennym materiałem do pracy przed planowanym launch’em.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej skontaktuj się z Michałem Roszkowskim.
Nasza globalna sieć TNS Automotive obejmuje ponad 80 krajów. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszych rozwiązaniach na rynku globalnym, odwiedź http://www.tnsglobal.com/what-we-do/automotive