Dostępne raporty:

 

Zapraszamy do zapoznania się z naszą aktualną ofertą badań syndykatowych z obszaru Automotive:

  • TNS Garage Quality Check

    Niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów Obsługi

    Zrealizowaliśmy kolejny pomiar niezależnego audytu jakości obsługi klientów TNS Garage Quality Check w autoryzowanych stacjach obsługi. W ubiegłych latach skupialiśmy się na warsztatach autoryzowanych marek wolumenowych, natomiast w bieżącej edycji projektu postanowiliśmy rozszerzyć jego zakres o segment premium, co mamy nadzieję dostarczy cennych benchmarków dla osób zainteresowanych tematyką obsługi posprzedażnej.

    Nasz projekt to jedyne tego typu opracowanie dostępne na rynku polskim zrealizowane na tak dużą skalę i tak szczegółowo opisujące branżę oraz stosowane standardy obsługi. Dlaczego postanowiliśmy zmierzyć się z tak trudnym zagadnieniem? Sytuacja rynkowa branży motoryzacyjnej jest ciężka, szczególnie dla marek wolumenowych. Dobrze się mają marki premium, marki niszowe oraz brandy ekonomiczne, natomiast dotychczasowi liderzy rynku, z pewnymi wyjątkami, odnotowują spadki sprzedaży oraz spadki udziałów rynkowych. W przypadku niektórych marek są to nawet spadki dwucyfrowe. Tendencja ta dotyczy całego rynku europejskiego.

    Na rynku coraz trudniej pozyskać nowego klienta i sprzedać mu samochód. Dlatego tak ważne w dzisiejszej sytuacji, przede wszystkim dla marek wolumenowych, jest budowanie lojalności oraz satysfakcji aktualnych klientów i przywiązanie ich do marki. Ponadto zwiększa się potencjał rynku w obsłudze pojazdów po gwarancyjnych, 4 letnich i starszych, których wciąż przybywa w związku z olbrzymim importem aut używanych.

    Dołożyliśmy wszelkich starań, aby badanie było obiektywnym i rzetelnym źródłem informacji dla tych, którzy zawodowo interesują się jakością obsługi w ASO. Aby to zapewnić, zastosowaliśmy rygorystyczne procedury kontrolne, które dają nam 100% pewność, że możemy przekazać materiał nie tylko ciekawy, ale również w pełni wiarygodny.
    Audytowi poddajemy nie tylko jakość obsługi w samym serwisie, ale również jakość obsługi podczas telefonicznego umówienia na wizytę w serwisie oraz porównujemy możliwości umówienia się na wizytę coraz popularniejszą drogą elektroniczną.

    Wszelkie Państwa uwagi i komentarze do zebranego materiału będą dla nas niezwykle cenne, ponieważ planujemy systematyczne odwiedzać serwisy głównych marek i sprawić, aby wyniki TNS Garage Quality Check były pożytecznym benchmarkiem dla całej branży i wiarygodnym źródłem informacji dla klientów korzystających z ASO.

    Jeśli chcesz wiedzieć więcej skontaktuj się z Karoliną Wetoszką.

            • Motoryzacyjny Audyt Klientów Zamożnych to badanie obejmujące grupę najbardziej prawdopodobnych nabywców nowych samochodów – klientów zamożnych. Grupa ta nie jest homogeniczna, a raport odpowiada na pytania co różnicuje klientów tego segmentu rynku i w jaki sposób dokonują oni zakupu samochodów w Polsce. Badanie realizowane było na celowo-kwotowej ogólnopolskiej próbie i objęło osoby o miesięcznych dochodach powyżej 5 000 tysięcy złotych netto.

              Badanie realizowane techniką wywiadów bezpośrednich wspomaganych komputerowo (CAPI).
              Łącznie realizowanych zostało 1000 bezpośrednich wywiadów wspomaganych komputerowo (CAPI). Szczegółowa zawartość raportu oraz zasady zakupu znajdują się w poniższej prezentacji: