Brand & Communication

 

Tworzenie marek zapewniających wzrost

Sukces marki jest pochodną zachowania konsumentów. Wybór konkretnej marki jest zależny od dwóch obszarów: tego co w odniesieniu do niej czują konsumenci (power in the mind) oraz od siły marki na rynku i czynników rynkowych, mogących wpłynąć na zachowanie konsumenta (power in the market).

W przypadku decyzji związanych z wyborem marki bardzo istotne jest zrozumienie dynamiki procesów decyzyjnych. Jest to niełatwe zadanie, ponieważ środowisko, w jakim  funkcjonują marki, jest złożone i coraz trudniej jest kontrolować wszystkie elementy wpływające na postawy i zachowania konsumentów.

Jako wiodąca agencja zajmująca się badaniami marki i komunikacji, kontaktujemy się z konsumentami na całym świecie. Rozumiemy ich zachowania, wiemy, jak podejmują decyzje i jakie są  ich motywacje. Dzięki temu możemy precyzyjnie doradzić wybór strategii, która pozwoli marce na wzrost.

Zachęcamy do zapoznania się z naszymi narzędziami z obszaru Brand & Communication

  • ConversionModel – zwycięska bitwa o udział marki w rynku
  • Brand Performance Optimisation (BPO) – wzrost dzięki inteligentnemu trackingowi