Digital i mobile

 

Wzrost dzięki wiedzy o cyfrowym konsumencie

Oferujemy najszerszy i najbardziej precyzyjny na rynku dostęp do konsumentów w sieci, aby jak najpełniej i najszybciej dostarczać informacji o Twojej grupie docelowej.
Mobile_Life_Core_Image

W Polsce 68% populacji (w wieku powyżej 15 lat) korzysta z internetu. To daje nam około 22,3 mln internautów (dane z maja 2015). Choć różnice pomiędzy osobami w różnym wieku w zakresie obecności w cyfrowym świecie wciąż są widoczne, to dla wszystkich kategorii internet odgrywa ważną rolę. Już ponad jedna trzecia osób w wieku powyżej 50 lat korzysta z internetu.

Wyzwaniem w cyfrowym świecie staje się nie tylko zróżnicowanie zachowań poszczególnych grup osób w świecie online. Konsumenci sprawnie przemieszczają się pomiędzy różnymi kanałami (stronami, aplikacjami, narzędziami etc.) i urządzeniami, co sprawia że dotarcie do nich jest bardziej skomplikowane. Ze smartfonów korzysta 58% Polaków, z tabletów 21% (dane z maja 2015). Choć przeciętnie korzystanie ze smartfona zajmuje jego użytkownikom niecałe trzy godziny, to widzimy też, że mobile nigdy nie zasypia – przez całą dobę wykazujemy aktywność.
Niewiele dowiemy się o internautach poprzestając na zliczaniu unikalnych użytkowników, odsłon i „lajków”. Nawet ich deklaracje o tym, co robią w Sieci i poza nią często są wypaczone poprzez zawodną ludzką pamięć. Dla pełnego zrozumienia potrzebny jest bezpośredni kontakt z „żywym konsumentem”, dotarcie do jego potrzeb i motywacji, wzbogacony rejestracją jego całej aktywność na urządzeniach 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

W TNS Polska wiemy, jak ważny jest staranny dobór respondentów, metod i analiz dla uzyskania wiarygodnych rezultatów. Dlatego stworzyliśmy unikalne kanały dotarcia do wszystkich grup konsumentów, stosujemy tylko najlepsze i sprawdzone narzędzia badawcze oraz zapewniamy liczny i doświadczony zespół. Wszystko to po to, aby szybko, efektywnie i bezbłędnie dostarczać informacje dające Twojej firmie przewagę niezbędną do wzrostu biznesu.

 

Zachęcamy do zapoznania się z naszymi produktami i usługami badawczymi w obszarze Digital i Mobile:

  • Badania na panelach

  • Bulletin Board

  • ThinkTank

  • Badanie społeczności fanów marki w serwisach społecznościowych

  • Connected Life

  • mobiSTAT
  • Mobile QualBoard

  • Webclinic

    • Wybrane raporty