Zespół Badań Społecznych

 

Wzrost dzięki wiedzy o społeczeństwie

kantar_public_sharepoint_hero_people_street

Poznanie opinii społeczeństwa nigdy nie było tak istotne jak obecnie. Wiedza ta ma kluczowe znaczenie przy definiowaniu właściwych działań w życiu społecznym, politycznym i publicznym. Ma również niebagatelny wpływ na marki.

Strategicznie stawiamy na rozwój biznesu naszych klientów. Nie zapominamy jednak o szerszym, poznawczym kontekście badań rynku i opinii. Dlatego, obok kilkunastu zespołów badawczych skoncentrowanych na projektach konsumenckich, w Kantar TNS działa Zespół Badań Społecznych, kontynuujący niemal 60-letnią tradycję projektów prowadzonych przez Ośrodek Badania Opinii Publicznej.

Doradzamy w procesach decyzyjnych w różnych dziedzinach polityk publicznych jak np.: zdrowie, edukacja, pomoc społeczna, środowisko, rynek pracy, polityki rodzinne, transport publiczny, bezpieczeństwo drogowe czy turystyka.

Zapewniamy partiom politycznym doradztwo strategiczne przed i w trakcie wyborów, realizujemy badania exit poll oraz przeprowadzamy comiesięczne badania preferencji partyjnych.

Wykorzystujemy najlepsze tradycje stosowanych badań społecznych oraz dajemy unikalny, szerszy kontekst dla badań biznesowych.

Zapraszamy do zapoznania się z rozwiązaniami badawczymi Zespołu Badań Społecznych w TNS Polska

  • Polityki publiczne i badania ewaluacyjne
  • Badania wyborcze
  • Serwis sondażowy i archiwum raportów społecznych
  • Omnibus TNS Polska
  • Projekty międzynarodowe