Czy Polacy są narodem bylejakości, czy też zależy im na estetyce? Czy ładnie i porządnie ma być tylko w domu, czy też na ulicach? Jak postrzegamy reklamę w miastach, na wsiach i przy drogach – tolerujemy ją, czy może mamy jej już serdecznie dość?

Latem 2013 roku przeprowadziliśmy badanie „Reklama w przestrzeni publicznej”, w którym odpowiadamy na te pytania.

Raport udostępniany jest bezpłatnie na profilu TNS Polska na SlideShare.

Zawsze szczególną wagę przykładamy do dobrego raportu, a skoro mowa o otoczeniu w którym żyjemy, postanowiliśmy razem z naszym partnerem, Good Looking Studio, stworzyć raport, jakiego świat nie widział i zaprezentować go właśnie w przestrzeni publicznej!

Efektem naszej współpracy był mural z kluczowymi wynikami badaniaprzy ul. Solec 85, który mażna było zobaczyć we wrześniu i październiku 2013.