Smaki w biznesie

 

Smak, zapach, konsystencja – tym kierują się konsumenci wybierając napoje, produkty żywnościowe, używki, kosmetyki, czy środki czystości.

owocki

W rozmowie o smaku trudno wyjść poza „lubię” czy „nie lubię”, dlatego aby pomóc w procesie rozwoju produktów badacz musi być tłumaczem, który rozumie zarówno język konsumentów jak i działu rozwoju po stronie klienta.

Lata doświadczeń i setki projektów pozwalają nam pomóc w podjęciu dobrych decyzji zespołom marketingu oraz działom R&D naszych klientów.

Interesuje nas rola, jaką doznania sensoryczne odgrywają w biznesie, dlatego oferta, którą stworzyliśmy znajduje odpowiedzi na pytania:

1. Jak stworzyć recepturę gwarantującą sukces rynkowy?
2. Jak zbudować optymalne portfolio wariantów smakowych?
3. Jak skutecznie komunikować w obszarze smaków?
4. Jak identyfikować i zapełniać rynkowe nisze?

W projektach sensorycznych współpracujemy z Agatą Markiewicz, konsultantką i założycielką firmy Consumer Insight Consulting oferującej konsultacje pod względem doboru innowacyjnych „skrojonych na miarę” badań produktowych oraz doradztwo przy wprowadzaniu na rynek nowych produktów.